دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

اداره زندگى

No image
اداره زندگى

اداره زندگى

آیت الله ارباب از سهم امام اعاشه ]زندگى [نمى کردند، اصلا سهم امام نمى گرفتند و مى گفتند: خودتان به طلاّب مستحق سهم امام بدهید یکى از روحانیون مى گفت: مقدارى سهم امام جهت ایشان آورده بودند، فرمودند تا آن پول ها را به آقایى بدهند تا میان طلاب تقسیم کند، امّا پول براى فقرا مى گرفتند و فقرا نیز به خانه ایشان رفته و حق خود را مى گرفتند ([48]) حتى از عواید املاکى که اطراف شهرکُرد و از ناحیه ارث پدرى به ایشان مى رسید، به اندازه مخارج خود برمى داشتند و مى فرمودند: همین اندازه مخارج ما مى گذرد و بقیه عواید را مى دادند به کشاورزان ([49])

منبع:فرهیختگان تمدن شیعه

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

عالمان مرتبط

جدیدترین ها در این موضوع

No image

سفر به عراق

No image

نداى غیبى

No image

چراغ علم

No image

نیاز شناسى

پر بازدیدترین ها

No image

اشعار ناقوسیه

No image

پدر امت

No image

دستورالعمل نجات بخش

No image

ترویج و تبلیغ دین

No image

سوره توحید

Powered by TayaCMS