دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نخستین دوره آموزشی معاونان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور

No image
نخستین دوره آموزشی معاونان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور 27 فروردین ماه در قم؛
نخستین دوره آموزشی معاونان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور
________________________________________
رسا، سرویس فرهنگی ـ نخستین دوره آموزش حضوری معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران فردا در قم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ‌گفت: نخستین دوره آموزشی حضوری دومین گروه از معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران، 27 فروردین‌ماه در قم برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که برنامه گروه اول بیستم فروردین برگزار شد، افزود: در این دوره 120 نفر از معاونان آموزشی استان‌های تهران، قزوین، گلستان، گیلان، مازندران، قم، مرکزی، سمنان، همدان، زنجان، ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند.
حجت‌الاسلام حسینی ارتقای سطح علمی و مهارتی کادر آموزشی مدارس علمیه خواهران را از اهداف این دوره برشمرد و ادامه داد: در گروه دوم نیز 140 نفر از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان حضور دارند.
وی تصریح کرد: این دوره به مدت چهار روز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن با محورهای کیفیت ‌بخشی به آموزش، مدیریت آموزش و ارزش‌یابی تحصیلی، و بهبود مدیریت آموزش مدارس آشنا خواهند شد.
گفتنی است، هم ‌اینک 230 مدرسه علمیه زیر پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت می‌کنند که از هر مدرسه حداقل دو نفر در این طرح حضور خواهند داشت.
خبرگزاری رسا //www.rasanews.com

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

رويكرد اسلامي در بهره گيري از رسانه های پست مدرن  در تربيت ديني

رويكرد اسلامي در بهره گيري از رسانه های پست مدرن در تربيت ديني

در پژوهش حاضر، تبيين رسالت فناوري و رسانه‌ها بر تربيت ديني در فرايند جهاني‌شدن مورد بررسي قرارگرفته است. روش انجام این پژوهش، توصيفي و از نوع تحليل اسنادي بوده...
ارتباط رسانه و تربیت در مصاحبه با سید حمید خندان

ارتباط رسانه و تربیت در مصاحبه با سید حمید خندان

حجت الاسلام والمسلمين سيد حميد ميرخندان، عضو مرکز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيماي قم، دانشجوي دکتري رشتة فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع)
تلویزیون وتربیت دینی کودکان

تلویزیون وتربیت دینی کودکان

نتايج تحقيق، نشان مي‌دهد که تلويزيون داراي تأثيرات مثبت ومنفي بر کودکان است. در اين رسانه مي‌توان با استفاده از شيوه‌هاي اعطاي بينش، اسوه‌سازي، تلقين والقا، آراستن ظاهر وتزيين کلام در جهت تربيت ديني کودکان گام برداشت. همچنين...
جهانی شدن و بحران مادری

جهانی شدن و بحران مادری

مقاله حاضر با نگاه نقادانه به روند جهانی‌شدن در حوزۀ مادری، به بررسی سه بعد از ابعاد این روند(موقعیت ساختاری، بعد فرهنگی و سیاسی) و عناصر هر یک و ارتباط آنان بر تغییرات نقش مادری در جهان پرداخته است.
آثار تربیتی انیمیشن های غربی بر تربیت کودکان

آثار تربیتی انیمیشن های غربی بر تربیت کودکان

این محتواها که برخاسته از مکاتب فلسفی، همچون اومانیسم، هدونیسم و پست‌مدرنیسم هستند، جهان‌بینی و گرایش‌های کودکان را به صورتی بسیار نرم و تدریجی به‌سوی مکاتب الحادی غرب سوق می‌دهند و زمینه گرایش و انتخاب آنها را در بزرگسالی، نهادینه می‌کنند.

پر بازدیدترین ها

بررسي تاثير رسانه ها بر تربيت و رشد کودکان و نوجوانان

بررسي تاثير رسانه ها بر تربيت و رشد کودکان و نوجوانان

امروزه رسانه‌ها به عنوان يکي از ابزارهاي اصليِ انتقال و گسترش ارزش‌هاي فرهنگي و اجتماعي، در رفتار کودکان و نوجوانان و تغيير رفتار اجتماعي آنان، داراي نقش مهمي است. هدف پژوهش حاضر، بررسي تأثير رسانه‌ها بر تربيت و رشد کودکان و نوجوانان است.
آثار تربیتی انیمیشن های غربی بر تربیت کودکان

آثار تربیتی انیمیشن های غربی بر تربیت کودکان

این محتواها که برخاسته از مکاتب فلسفی، همچون اومانیسم، هدونیسم و پست‌مدرنیسم هستند، جهان‌بینی و گرایش‌های کودکان را به صورتی بسیار نرم و تدریجی به‌سوی مکاتب الحادی غرب سوق می‌دهند و زمینه گرایش و انتخاب آنها را در بزرگسالی، نهادینه می‌کنند.
جهانی شدن و بحران مادری

جهانی شدن و بحران مادری

مقاله حاضر با نگاه نقادانه به روند جهانی‌شدن در حوزۀ مادری، به بررسی سه بعد از ابعاد این روند(موقعیت ساختاری، بعد فرهنگی و سیاسی) و عناصر هر یک و ارتباط آنان بر تغییرات نقش مادری در جهان پرداخته است.
رويكرد اسلامي در بهره گيري از رسانه های پست مدرن  در تربيت ديني

رويكرد اسلامي در بهره گيري از رسانه های پست مدرن در تربيت ديني

در پژوهش حاضر، تبيين رسالت فناوري و رسانه‌ها بر تربيت ديني در فرايند جهاني‌شدن مورد بررسي قرارگرفته است. روش انجام این پژوهش، توصيفي و از نوع تحليل اسنادي بوده...
ارتباط رسانه و تربیت در مصاحبه با سید حمید خندان

ارتباط رسانه و تربیت در مصاحبه با سید حمید خندان

حجت الاسلام والمسلمين سيد حميد ميرخندان، عضو مرکز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيماي قم، دانشجوي دکتري رشتة فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع)
Powered by TayaCMS