دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

23 فروردین؛ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی

No image
23 فروردین؛ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی
علی ‌محمد عاشوری، مسؤول بخش دانشجویی دانشگاه معارف اسلامی قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ‌گفت: آزمون دومین دوره کارشناسی ارشد معارف اسلامی، 23 فرودرین‌ماه سال 87 برگزار می‌شود. وی با بیان این‌که مهلت نام نویسی در این دوره 25 دی‌ماه سال جاری به پایان رسیده است، افزود: دوره کارشناسی ارشد معارف اسلامی تنها برای طلاب برگزار می‌شود که باید دارای حداقل مدرک شفاهی پایه نه و کتبی پایه ده باشند. عاشورایی اخلاق اسلامی،‌ انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، مبانی نظری اسلام و قرآن و متون اسلامی را پنج‌ گرایش این دانشگاه در دوره کارشناسی ارشد اعلام کرد و اظهار داشت: ظرفیت پذیرش این دانشگاه شصت نفر (دوازده نفر در هر گرایش) است. وی در پایان زمان و مکان توزیع کارت آزمون ورودی را 21 و 22 فروردین‌ماه 87 در محل دانشگاه معارف اسلامی قم واقع در‌ بلوار امین ـ بلوار جمهوری اسلامی و زمان اعلام نتایج آزمون را همزمان با اعلام نتایج دانشگاه‌های کشور در پانزدهم اردیبهشت‌ماه عنوان کرد. منبع خبر: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS