دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

آیت الله مقتدایی اعلام کرد؛ حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله مصباح یزدی

No image
آیت الله مقتدایی اعلام کرد؛ حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله مصباح یزدی نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تجمع اعتراض آمیز طلاب برای حمایت از آیت الله مصباح از حمایت اعضای جامعه مدرسین از وی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر امروز با حضور در جمع تجمع کنندگان در مقابل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حمایت از آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی بر همگان شناخته شده است، مردم و جامعه اسلامی وی را به عنوان عالمی بافضیلت می‌شناسند.
وی ادامه داد: آیت‌الله مصباح یزدی یکی از اعضای جامعه مدرسین و یکی از اساتید بزرگ و موثر حوزه علمیه هستند و ما به وجود ایشان افتخار می‌کنیم.
مدیر حوزه علمیه قم تاکید کرد: من از سوی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مامور شده‌ام تا در جمع شما حضور یابم و از این که شما اهتمام به خرج داده و در حمایت از یکی از چهره‌های بزرگ حوزه علمیه قم تجمع کردید، تشکر کنم.
نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که نظیر مسئله پیش آمده در توهین به آیت‌الله مصباح در گذشته نیز وجود داشته است، تاکید کرد: به نمایندگی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قول مساعد می‌دهم تا جامعه مدرسین مسئله را پیگری کند و به زودی تصمیم جامعه مدرسین قم در رابطه با این مسئله اعلام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

هنر و دین از مقوله­ هایی هستند كه از آغازِ آفرينشِ انسان تاكنون، همگام با یکدیگر، حيات و هستى بشر را درنورديده­ اند. اين پيوستگى دين و هنر، ريشه در پنهانِ جان و عمقِ هستىِ انسان و جهان دارند و با گوش­دل مى­توان راز «فطرة الله التى فطر الناس عليها» را از آنها بازشنيد.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.

پر بازدیدترین ها

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.
تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

این مقاله بر آن است تا نشان دهد مهمترین وظیفۀ مبلّغین دینی هدایت رفتار فردی و اجتماعی از سطح احساسی به سطح عقلانی است. روش این مقاله توصیفی– تحلیلی بوده و در برخی موارد از آیات و روایات به عنوان مویّد بهره برده است.
Powered by TayaCMS