دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

آیت الله مقتدایی اعلام کرد؛ حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله مصباح یزدی

No image
آیت الله مقتدایی اعلام کرد؛ حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از آیت الله مصباح یزدی نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تجمع اعتراض آمیز طلاب برای حمایت از آیت الله مصباح از حمایت اعضای جامعه مدرسین از وی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر امروز با حضور در جمع تجمع کنندگان در مقابل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حمایت از آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی بر همگان شناخته شده است، مردم و جامعه اسلامی وی را به عنوان عالمی بافضیلت می‌شناسند.
وی ادامه داد: آیت‌الله مصباح یزدی یکی از اعضای جامعه مدرسین و یکی از اساتید بزرگ و موثر حوزه علمیه هستند و ما به وجود ایشان افتخار می‌کنیم.
مدیر حوزه علمیه قم تاکید کرد: من از سوی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مامور شده‌ام تا در جمع شما حضور یابم و از این که شما اهتمام به خرج داده و در حمایت از یکی از چهره‌های بزرگ حوزه علمیه قم تجمع کردید، تشکر کنم.
نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که نظیر مسئله پیش آمده در توهین به آیت‌الله مصباح در گذشته نیز وجود داشته است، تاکید کرد: به نمایندگی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قول مساعد می‌دهم تا جامعه مدرسین مسئله را پیگری کند و به زودی تصمیم جامعه مدرسین قم در رابطه با این مسئله اعلام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS