دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

اعلام نتایج نهایى کارشناسی ارشد مرکز تخصصى حقوق و قضاى اسلامى قم

No image
اعلام نتایج نهایى کارشناسی ارشد مرکز تخصصى حقوق و قضاى اسلامى قم مرکز تخصصى حقوق و قضاى اسلامى اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌هاى حقوق خصوصى و حقوق جزا و جرم‌شناسی را اعلام کرد.
حجت‌الاسلام سیدمرتضی محصل همدانى، معاون آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد (سطح سه) رشته‌هاى حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم شناسی این مرکز تخصصی روز گذشته اعلام شد.
وی با بیان این‌که تعداد پذیرفته‌شدگان در رشته حقوق خصوصی پانزده نفر و در رشته حقوق جزا و جرم شناسی بیست نفر است، زمان آغاز کلاس‌های این دوره را 27 بهمن ماه سال جارى اعلام کرد.
حجت‌الاسلام محصل همدانی افزود: پذیرفته‌شدگان برای نام‌نویسی و انتخاب واحد مى‌توانند در روزهاى شنبه و یک‌شنبه، 20 و 21 بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 17 تا 19:30 به معاونت آموزش مرکز تخصصى حقوق و قضاى اسلامى مراجعه کنند.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS