دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

افتتاح شبکه ماهواره‌ای الفلاح به زبان عربی و انگلیسی در مالزی

No image
افتتاح شبکه ماهواره‌ای الفلاح به زبان عربی و انگلیسی در مالزی به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از برناما، شبکه ماهواره ای اسلامی با نام «الفلاح» به زودی در کوآلالامپور پابتخت مالزی افتتاح می‌گردد.
خیرالدین ابوحسن مدیر اجرایی این شبکه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: هدف از راه‌اندازی این شبکه ماهواره ای معرفی بیشتر اصول و ارزش‌های دین اسلام به مردم مالزی و و مردم دیگر کشورهای جهان است.
وی گفت: در جهان امروز که عصر دهکده جهان نام گرفته است، همه فرهنگها و تمدنها در حال تبلیغ اموزه ها و ارزشهای خود می باشند و به هر طریق قصد دارند مکتب خود را بر دیگر مکتب ها مسلط کنند، از این روز ضروری است تا کشورهای اسلامی نیز با استفاده از همه فناوریهای روز به نشر آموزه ها و معارف اسلامی بپردازند.
وی افزود: مالزی با همکاری کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی تلاش خواهد کرد تا شبکه ها مختلف تلوزیونی در جهت نشر احکام، عقائد و اخلاق اسلامی را تاسیس کند.
وی از پخش برنامه های این شبکه به زبان عربی و انگلیس خبر داد.
منبع خبر:
خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS