دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

افتتاح30 کتابخانه ادبیات دفاع مقدس در 30 دانشگاه کشور

No image
افتتاح30 کتابخانه ادبیات دفاع مقدس در 30 دانشگاه کشور
سردار میرفیصل باقرزاده از افتتاح 30 کتابخانه تخصصی ادبیات دفاع مقدس در 30 دانشگاه کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار فارس، میرفیصل باقرزاده رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در نشستی خبری با خبرنگاران برنامه‌های این بنیاد را برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد.                                      
وی گفت: روز ششم مهر ماه با حضور وزرای علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین و مهم‌ترین کتابخانه‌ از بین این 30 کتابخانه در دانشگاه تهران راه‌اندازی و به کتابخانه تخصصی ادبیات دفاع مقدس مجهز می‌شود.
به گفته باقرزاده، این کتابخانه‌ها در سه فاز راه‌اندازی می‌شوند که در فاز نخست دانشگاه‌های فردوسی مشهد، صنعتی امیرکبیر، تبریز، شهید باهنر، زنجان، شهید چمران، گیلان، صنعتی اصفهان، علامه طباطبایی و یزد در دستور کار قرار دارند.                                                  
مسعود امیرخانی، مدیر انتشارات بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه این نشست خبری به خبرنگار فارس، گفت: این کار به همت بنیاد و با همکاری وزارت علوم، فنون و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.                                                        
در این همکاری سه جانبه بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با کمک وزارت ارشاد کتب مورد نیاز این کتابخانه‌ها را تامین کرده است. وزارت علوم نیز وظیفه تامین مکان، فضا و تجهیزات این کتابخانه‌ها را در دانشگاه‌ها را برعهده داشته است.                                           
به گفته امیرخانی، قرار داشتن دانشگاه در مرکز استان و وسعت مکان و فضای هر دانشگاه و تجهیزات آن از جمله معیارهای انتخاب دانشگاه‌ها بوده است.
 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS