دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

بازدید بیش از 2 هزار زائر از نمایشگاه «پیامبر رحمت»

No image
بازدید بیش از 2 هزار زائر از نمایشگاه «پیامبر رحمت» گروه اجتماعی: بیش از 2 هزار زائر از نمایشگاه «پیامبر رحمت» ـ که از روز گذشته 10 فروردین‌ماه در شهرری افتتاح شده است ـ بازدید کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد تقدیری» معاون فرهنگی حرم عبدالعظیم(ع) با اعلام این مطلب گفت: این نمایشگاه با هدف مقابله با اقدام توهین‌آمیز دشمنان نسبت به پیامبر اسلام(ص) برپا شده است.
حجت‌الاسلام «محمد تقدیری»:
ارائه لوح زندگی پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) در قالب جدیدی از آثار هنری و همچنین جمع‌آوری اطلاعاتی که بیانگر تاریخ اسلام باشد از جمله اقدامات انجام‌شده در این نمایشگاه است که با توجه به نامگذاری سال جاری انجام شده است
وی افزود: در این نمایشگاه سعی شده است تاریخ زندگی و رسالت پیامبر اسلام به نمایش گذاشته شود تا به این وسیله چهره واقعی ایشان به همگان معرفی شود.
به گفته تقدیری، ارائه لوح زندگی پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) در قالب جدیدی از آثار هنری و همچنین جمع‌آوری اطلاعاتی که بیانگر تاریخ اسلام باشد از جمله اقدامات انجام‌شده در این نمایشگاه است که با توجه به نامگذاری سال جاری انجام شده است.
معاون فرهنگی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در ادامه تصریح کرد: ‪ ۱۸‬پرسش برای بازدیدکنندگان مطرح شده تا با استفاده از لوح‌های موجود در این نمایشگاه به آن پاسخ دهند که این امر خود سبب افزایش توجه و دقت بیشتر آنان خواهد شد.
وی افزود: نمایشگاه «پیامبر رحمت» از روز گذشته 10 فروردین‌ماه در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آغاز به کار کرده است و تاکنون دو هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند که این مسأله حاکی از اعتقاد مردم به مسایل دینی است.
نمایشگاه «پیامبر رحمت» تا ‪ ۱۷‬فروردین ماه برای بازدید عموم دایر است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS