دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

بخش پرسش و پاسخ پایگاه اینترنتی ستاد همکاری‌ها آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه فعال شد

No image
بخش پرسش و پاسخ پایگاه اینترنتی ستاد همکاری‌ها آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه فعال شد با درج شدن تعدادی از سؤالات حاضران در دومین همایش سالانه همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه و ارائه پاسخ آن از سوی دبیر ستاد همکاری‌ها، بخش پرسش و پاسخ پایگاه اینترنتی ستاد فعال شد.
حجت الاسلام ابوالحسن احمدی شاهرختی، معاون دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: بخش پرسش و پاسخ پایگاه اینترنتی ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه فعال شد.
وی ادامه داد: با درج شدن تعدادی از سؤالات حاضران در دومین همایش سالانه همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه و ارائه پاسخ آن از سوی دبیر ستاد همکاری‌ها، بخش پرسش و پاسخ پایگاه اینترنتی ستاد فعال شد.
حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: روابط عمومی ستاد همکاری‌ها، آمادگی خود را برای دریافت سؤال‌های مختلف در این زمینه و ارائه پاسخ از سوی مسؤلان مربوطه، اعلام می‌کند.
معاون دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه یادآور شد: کاربران می‌توانند از طریق بخش«ارتباط با ما» یا از طریق آدرس info@hamkariha.com سؤالات خود را با روابط عمومی همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در میان بگذارند.
وی در پایان تصریح کرد: همچنین طلاب و فرهنگیان می‌توانند طرح‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه به ستاد همکاری‌ها انتقال دهند.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

هنر و دین از مقوله­ هایی هستند كه از آغازِ آفرينشِ انسان تاكنون، همگام با یکدیگر، حيات و هستى بشر را درنورديده­ اند. اين پيوستگى دين و هنر، ريشه در پنهانِ جان و عمقِ هستىِ انسان و جهان دارند و با گوش­دل مى­توان راز «فطرة الله التى فطر الناس عليها» را از آنها بازشنيد.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.

پر بازدیدترین ها

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.
تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

این مقاله بر آن است تا نشان دهد مهمترین وظیفۀ مبلّغین دینی هدایت رفتار فردی و اجتماعی از سطح احساسی به سطح عقلانی است. روش این مقاله توصیفی– تحلیلی بوده و در برخی موارد از آیات و روایات به عنوان مویّد بهره برده است.
Powered by TayaCMS