دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

برگزاری دوره‌های ویژه شبهه شناسی در حوزه علمیه خواهران مشهد

No image
برگزاری دوره‌های ویژه شبهه شناسی در حوزه علمیه خواهران مشهد معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران پیروان حضرت زهرا (س) مشهد، در راستای تقویت بنیه علمی طلاب و ارتقای سطح آگاهی آنان نسبت به شبهات دینی دوره‌های ویژه‌ شبهه شناسی را برگزار می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، معاونت فرهنگی مدرسه علمیه خواهران پیروان حضرت زهرا (س)، برای تقویت بنیه علمی بانوان طلبه و ارتقای سطح آگاهی آنان نسبت به شبهات دینی و مسائل مرتبط با آن، دوره‌های ویژه شبهه شناسی را برگزار می‌کند.
خانم سعیدیان، معاون فرهنگی این مدرسه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: دوره اول شبهه شناسی چندی پیش باعنوان تاریخچه شبهه و شبهه شناسی ‌در این مدرسه برگزار شد و دوره تکمیلی آن را نیز در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد.
وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را آگاهی عمیق طلاب از معضلات جامعه بنابر رسالت تبلیغی خویش دانست و افزود: طلاب باید از همان ابتدا در مسیر منطقی پاسخگویی و رویارویی با شبهات مطرح در جامعه تقویت شوند.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS