دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تجهیز مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل به اینترنت پرسرعت و سالن قرائت خانه

No image
تجهیز مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل به اینترنت پرسرعت و سالن قرائت خانه
حجت الاسلام سید صادق یوسفیان، معاون آموزش مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تعداد طلاب در حال تحصیل این مدرسه را 43 نفر اعلام کرد و گفت: این طلاب در پایه هفتم تا نهم، چهاردهم مهر ماه، تحصیلات علوم دینی خود را آغاز خواهند کرد.
وی همچنین از پذیرش طلاب سطح دو و سه از سوی این مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: تاکنون تعدادی برای شرکت در آزمون های این دو سطح نام نویسی کردند.
حجت الاسلام یوسفیان کسب امتیاز لازم در امتحان کتبی و موفقیت در آزمون شفاهی را دو معیار اصلی پذیرش طلاب در دو سطح دو و سه عنوان کرد.
معاون آموزشی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) از پذیرش طلاب پایه دهم از سال آِینده خبر داد و ابراز داشت: در صورت راه اندازی امکانات اینترنت، درس تفسیر آیت الله جوادی آملی، امسال برای طلاب این مدرسه پخش خواهد شد.
وی از تجهیز کامل مدرسه به شبکه پرسرعت اینترنت و اتوماسیون اداری خبر داد و بیان داشت: اکنون برخی از امکانات سخت افزاری این برنامه تهیه شده است.
حجت الاسلام یوسفیان ضبط کلیه دروس اساتید این مدرسه را یکی از مهم ترین برنامه های معاونت آموزشی در سال تحصیلی جدید عنوان و اضافه کرد: استفاده طلاب از فایل صوتی و تصویری دروس پس از برگزاری کلاس و بهره مندی دوباره از مطالب بیان شده، یکی از مهم ترین مزایای این طرح است.
معاون آموزشی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) به راه اندازی قرائت خانه مجهز در این مدرسه اشاره و تصریح کرد: توسعه و تجهیز مدرسه به شبکه اینترنت پرسرعت گامی مؤثر در استفاده طلاب از امکانات و ابزار روز پژوهشی است.
منبع: www.farsnews.ir

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS