دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تصویب آیین نامه جدید تحقیقات پایانی دوره عمومی حوزه های علمیه خواهران

No image
تصویب آیین نامه جدید تحقیقات پایانی دوره عمومی حوزه های علمیه خواهران آیین نامه جدید تحقیقات پایانی دوره عمومی حوزه های علمیه خواهران در مقطع سطح دو (کارشناسی) به تصویب مدیر حوزه علمیه خواهران رسید.
مسئول شورای برنامه ریزی آموزشی - تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت : این آیین نامه به عنوان مصوبه 116 شورای برنامه ریزی آموزشی - تربیتی تدوین و به تصویب مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حوزه علمیه قم رسیده است. در این آیین نامه معاونت آموزش عهده دار تبیین فرآیند اجرایی تحقیقات پایانی طلاب بوده و معاونت آموزش و پژوهش نیز بخشهای هدایت، نظارت، ارایه الگو، سازماندهی موضوعات، روشها و کیفیت بهره برداری از تحقیقات را برعهده خواهد داشت.
محمود خالقی افزود: در آیین نامه جدید علاوه بر تلاش برای افزایش استحکام این گروه از پایان نامه ها، شروط استفاده از حداقل 25 منبع به همراه ارائه حداقل 80 صفحه تحقیق حذف شده ولی استفاده بیشتر از منابع یا افزایش تعداد صفحات بیش از 60 صفحه از عوامل امتیازدهی بیشتر به پژوهش ارائه شده اعلام شده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS