دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم

No image
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم دبیر اجرایی همایش نکوداشت برترین های تبلیغ در این همایش، به تبیین نیازهای تبلیغی پرداخت و گفت: برای پاسخ گویی جامع و کامل به نیازهای روز جامعه، نیازمند تخصص گرایی در عرصه تبلیغ هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا اسکندری، دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ، 23 خردادماه، در مراسم تجلیل از برترین‌های تبلیغ در عرصه جوانان، گفت: آشناسازی عموم مبلغان با شاخصه‌ها و معیارهای تبلیغ کارآمد، ارائه الگو در عرصه‌های مختلف تبلیغی به مبلغان جوان و بهره‌گیری از تجارب چهره های موفق تبلیغی درچرخه مدیریت تبلیغ؛ از اهداف برگزاری این همایش است.
وی تخصص‌گرایی در امر تبلیغ را از محورهای مهم برنامه ریزی‌های آینده عنوان و خاطر نشان کرد: برای پاسخگویی جامع و کامل به نیازهای مختلف جامعه، مبلغان دینی احتیاج به مطالعه، ساماندهی و تخصص‌گرایی دارند.
حجت الاسلام اسکندری با بیان این‌که چهل شاخص، ملاک‌های انتخاب مبلغین برتر لحاظ شده بود، اظهار داشت: انتخاب محتوای مناسب با محوریت قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و نیز حسن رفتار و چگونگی سیره عملی مبلغان دو محور با اهمیت در انتخاب برترین‌ها بوده است.
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ در ادامه افزود: در این دوره حدود 1100 نفر از مبلغانی که در این عرصه فعالیت می‌کردند، شناسایی و در نهایت 125 نفر از برادران و 21 نفر از خواهران در سه سطح کشوری، استانی و منطقه‌ای با عنوان مبلغ برتر انتخاب شدند.
وی با اشاره به زمان دو روزه برگزاری این نکوداشت بیان کرد: این همایش در روز اول با برپایی شش کارگروه مختلف به مسائلی چون شیوه‌ها و روش‌های تبلیغ، نیازهای جوانان و بررسی محتوای تبلیغ در عرصه جوانان، پرداخت که تلاش داریم، نتایج آن به صورت مکتوب در اختیار مبلغان قرار بگیرد.
حجت الاسلام اسکندری در پایان تصریح کرد: بررسی وضع موجود و حرکت برای رسیدن به شرایط مطلوب تبلیغ، ارتقای فرهنگ دینی و تبلیغ در بین جوانان، پویا شدن زبان اسلامی، ضرورت آشنایی با دانش‌های گوناگون از جمله دستاوردهای برگزاری این کارگروه‌ها بوده است.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

هنر و دین از مقوله­ هایی هستند كه از آغازِ آفرينشِ انسان تاكنون، همگام با یکدیگر، حيات و هستى بشر را درنورديده­ اند. اين پيوستگى دين و هنر، ريشه در پنهانِ جان و عمقِ هستىِ انسان و جهان دارند و با گوش­دل مى­توان راز «فطرة الله التى فطر الناس عليها» را از آنها بازشنيد.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.

پر بازدیدترین ها

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.
تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

این مقاله بر آن است تا نشان دهد مهمترین وظیفۀ مبلّغین دینی هدایت رفتار فردی و اجتماعی از سطح احساسی به سطح عقلانی است. روش این مقاله توصیفی– تحلیلی بوده و در برخی موارد از آیات و روایات به عنوان مویّد بهره برده است.
Powered by TayaCMS