دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

راه‌اندازی پژوهشکده علوم و فناوری فضا در دانشگاه شهید بهشتی

No image
راه‌اندازی پژوهشکده علوم و فناوری فضا در دانشگاه شهید بهشتی موافقتنامه ساخت و تجهیز پژوهشکده نوع سوم علوم و فناوری فضا میان دانشگاه شهید بهشتی و سازمان فضایی ایران منعقد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، این موافقتنامه 26 اسفند 86 با هدف ساخت و تجهیز پژوهشکده نوع سوم علوم و فناوری فضا برای انجام فعالیت تحقیقاتی در حوزه فضا به امضاء احمد شعبانی سرپرست دانشگاه شهید بهشتی و احمد طالب‌زاده معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران رسید.
بر اساس این توافقنامه منابع مالی مورد نیاز تاسیس پژوهشکده علوم و فناوری فضا از سوی سازمان فضایی ایران تامین می‌شود و دانشگاه شهید بهشتی نیز محلی در پردیس این دانشگاه برای احداث این مجموعه علمی و تحقیقاتی اختصاص می‌دهد و تکمیل پروژه پنج سال به طول خواهد انجامید.
ایجاد ساختار مناسب برای ارتباط سازمان‌یافته و مستمر دانشگاه و صنعت در حوزه علوم و فناوری فضا، ایجاد دانش فنی و توانمندی طراحی، ساخت و تست محصولات فضایی، آموزش نیروی انسانی متخصص و کارآمد داخلی و فراهم شدن زمینه اشتغال مناسب برای دانش‌آموختگان نخبه از اهداف راه‌اندازی پژوهشکده علوم و فناوری فضا در دانشگاه شهید بهشتی است.
فراهم آوردن امکانات پژوهشی مورد نیاز و متناسب با فعالیت‌های تحقیقاتی در حوزه فضا، تعریف و اجرای پروژه‌های چندرشته‌ای در قالب تیم‌های تخصصی به منظور توسعه محصولات فضایی و سایر محصولات پیشرفته بر اساس دانش فنی توسعه یافته و ایجاد فضای لازم برای جذب و آموزش نیروهای مستعد از طریق انتشار مقالات، مجلات، کتب علمی و جزوات آموزشی از دیگر اهداف تاسیس پژوهشکده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS