دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

سخنگوی فدرال حزب سبز اتریش نسبت اسلام و تروریسم را تقبیح کرد

No image
سخنگوی فدرال حزب سبز اتریش نسبت اسلام و تروریسم را تقبیح کرد سخنگوی فدرال حزب سبز اتریش اعلام کرد با تلاشهای برخی احزاب که تلاش می کنند اسلام را به تروریسم نسبت دهند مخالف است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری کویت، الکساندر ون در بلن اظهار داشت: این امر با منافع تمام مردم اتریش سازگار است که 400 هزار مسلمانی که در این کشور زندگی می کنند در نتیجه اقدامات عده ای افراط گرا مورد اتهام واقع نشوند.
وی گفت: حزب سبز اتریش سومین حزب بزرگ کشور حمایت خود را از جامعه اسلامی در بسیاری از گردهمایی ها ابراز کرده است.
این سیاستمدار اتریشی ابتکار عمل هینز فیشر رئیس جمهور اتریش را برای دیدار با نمایندگان جامعه اسلامی در اتریش مورد تجلیل قرار داد و آن را نمونه ترویج همزیستی بین دینی و فرهنگی دانست.
مسلمانان اتریشی حدود نیم میلیون از جمعیت هشت میلیونی این کشور را تشکیل داده و اسلام براساس "قانون اسلام" که توسط امپراطور فرانس ژوزف در سال 1912 تصویب شد در این کشور به رسمیت شناخته شده و پس از مسیحت کاتولیک دومین دین اتریش محسوب می‌شود

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS