دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

سومین جشنواره کتاب سال قصه های قرآنی برگزار می شود

No image
سومین جشنواره کتاب سال قصه های قرآنی برگزار می شود
سومین جشنواره کتاب سال قصه‌های قرآنی شامل ترجمه، فیلمنامه و نمایشنامه، سال 89 و همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم در تهران برگزار می‌شود .
به گزارش خبرگزاری مهر، نویسندگان، مترجمان، محققان، هنرمندان و ناشران می توانند دو نسخه از آثار خود را که از سال 1384 به بعد برای نخستین بار منتشر شده، به نشانی دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
تمامی داستانهای بلند، رمان، مجموعه داستانهای کوتاه و تک داستانهای چاپ شده در مجموعه داستانها برای مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگسال همچنین کتابها و تک مقالات پژوهشی با موضوع قصه های قرآنی در این جشنواره مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.
نویسندگان و صاحبان فیلمنامه و نمایشنامه های قرآنی که در 30 سال پس از انقلاب اسلامی در موضوع قصه های قرآنی نوشته شده یا تبدیل به فیلم و نمایشنامه شده باشد، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
دبیرخانه سومین جشنواره قصه های قرآنی در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین و ولی عصر(عج)، خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، پلاک 40 واقع است.
 
منبع:

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS