دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

مرکز جهانی پیامبر اکرم (ص) در عربستان تأسیس می‌شود

No image
مرکز جهانی پیامبر اکرم (ص) در عربستان تأسیس می‌شود انجمن جهانی مسلمانان از تأسیس مرکز جهانی "حمایت از رسول خدا (ص)" با هدف معرفی سنت و رسالت حضرت محمد (ص) طی سه ماه آینده در شهر ریاض خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از محیط، دکتر عادل بن علی شدی دبیر کل برنامه‌های یاری رسول خدا (ص) وابسته به انجمن جهانی مسلمانان با اعلام این خبر گفت: این مرکز برجسته‌ترین سنت و رسالت پیامبر اکرم (ص) را به جهانیان معرفی می کند.
طی دو سال گذشته هزینه‌های ساخت این مرکز و برنامه‌های آن آغاز شده است. این در حالی است که طی این دو سال چاپ، ترجمه و نشر بیش از 800 هزار نسخه به زبان‌های مختلف دنیا و معرفی حضرت محمد (ص) نیز انجام شد.
انجمن جهانی مسلمانان قرار است 26 مارس در مکه همایشی با عنوان معرفی حضرت محمد (ص) برگزار کند و در آن علاوه بر معرفی بخشی از ویژگی‌های حضرت محمد (ص) برنامه‌های آینده مرکز را نیز معرفی کند.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS