دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نخستین دوره آموزشی معاونان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور

No image
نخستین دوره آموزشی معاونان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور 27 فروردین ماه در قم؛
نخستین دوره آموزشی معاونان مدارس علمیه خواهران سراسر کشور
________________________________________
رسا، سرویس فرهنگی ـ نخستین دوره آموزش حضوری معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران فردا در قم برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ‌گفت: نخستین دوره آموزشی حضوری دومین گروه از معاونان آموزشی مدارس علمیه خواهران، 27 فروردین‌ماه در قم برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که برنامه گروه اول بیستم فروردین برگزار شد، افزود: در این دوره 120 نفر از معاونان آموزشی استان‌های تهران، قزوین، گلستان، گیلان، مازندران، قم، مرکزی، سمنان، همدان، زنجان، ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند.
حجت‌الاسلام حسینی ارتقای سطح علمی و مهارتی کادر آموزشی مدارس علمیه خواهران را از اهداف این دوره برشمرد و ادامه داد: در گروه دوم نیز 140 نفر از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان حضور دارند.
وی تصریح کرد: این دوره به مدت چهار روز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن با محورهای کیفیت ‌بخشی به آموزش، مدیریت آموزش و ارزش‌یابی تحصیلی، و بهبود مدیریت آموزش مدارس آشنا خواهند شد.
گفتنی است، هم ‌اینک 230 مدرسه علمیه زیر پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت می‌کنند که از هر مدرسه حداقل دو نفر در این طرح حضور خواهند داشت.
خبرگزاری رسا //www.rasanews.com

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

بررسی تأثیر تربیتی قصه های قرآنی درتربیت دینی کودکان

هنر و دین از مقوله­ هایی هستند كه از آغازِ آفرينشِ انسان تاكنون، همگام با یکدیگر، حيات و هستى بشر را درنورديده­ اند. اين پيوستگى دين و هنر، ريشه در پنهانِ جان و عمقِ هستىِ انسان و جهان دارند و با گوش­دل مى­توان راز «فطرة الله التى فطر الناس عليها» را از آنها بازشنيد.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.

پر بازدیدترین ها

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

نگاهی به ابعاد مفهومی و کارکردی الگو و اسوه در تربیت و تبلیغ دینی

الگو و اسوه از مفاهیم مهم و پرکاربرد در حیطه روانشناسی، تربیت و تبلیغ می‌باشند. انسانها و جوامع، از طریق الگوها هویت خویش را می‌یابند و آن را تقویت می‌کنند و ارزشهای مختلف را از طریق آنها در خود نهادینه می‌سازند.
تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

تبیین و آسیب شناسی تربیت دینی و رابطه آن با روان شناسی رشد

در این مقاله به گفتمان آسیب‌شناسی تربیت دینی با رویکرد توجه به مراحل رشد کودک و هماهنگی آموخته‌هایش با تفکر دینی او پرداخته می‌شود.
مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

مبانی، عملکردها و روش‏های تربیتی حضرت زینب(س)

حضرت زينب(س) از چهره هاي برجسته علمی و تربیتی جهان اسلام است. نقش آموزشی، تربيتي و تدابیر سیاسی اجتماعی ايشان در طول تاريخ مورد توجه مردم، در زمان آن حضرت و آیندگان بوده است. هدف در اين مقاله بررسي مبانی عملکرد ها و روش های تربیتی آن بانوي جهان اسلام است.
تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

تربیت عقلانی،محور اساسی در تبلیغ دینی

این مقاله بر آن است تا نشان دهد مهمترین وظیفۀ مبلّغین دینی هدایت رفتار فردی و اجتماعی از سطح احساسی به سطح عقلانی است. روش این مقاله توصیفی– تحلیلی بوده و در برخی موارد از آیات و روایات به عنوان مویّد بهره برده است.
Powered by TayaCMS