دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نظر آیت الله العظمى خوئى(ره) درباره سید محمد سرور بهسودی

No image
نظر آیت الله العظمى خوئى(ره) درباره سید محمد سرور بهسودی

«...من آنچه از تقریرات درسهایم را از دانشمند فضیلت مأب فخرالافاضل الکرام سید محمد سرور واعظ بهسودى به رشته تحریر درآورده است، ملاحظه کردم، و آن را داراى حسن تعبیر، وضوح بیان و جامع بین ایجاز بلیغ و توضیح کافى یافتم. خداوند چشم او را روشن کند، همانگونه که دیدگانم را روشنایى بخشید و دانش را بدست او و امثالش گسترش دهد... .»[4]

در تقریظ دوم در جلد سوم «مصباح الاصول» را در شوال 1386 هم مى نویسد:

«...ازجمله علمایى که نفْس خود را براى عمل در راه خدا براى ترویج دین خاتم الاوصیا نذر کرده است، علامة الحجة الحاج سید سرور واعظ حسینى بهسودى دام توفیقاته است که ابحاث اصولى ما را به طور جالب و جاذب و دقیق به دست آورده و من برخى از مباحث را مطالعه کردم و او را مستوفى کافى، مختصر و مفید یافتم. از خداى بزرگ جل شانه خواستم تا طلاب و فضلاى حوزه را توفیق فهم و درک «مصباح الاصول» را عنایت فرماید... خداوند ایشان را از علماى اعلام قرار دهد و امثال ایشان را در میان علماء عامل زیاد بگرداند... .»[

منبع:فرهیختگان تمدن شیعه

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS