دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نظر رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه اى درباره آیت الله رضا مدنی

No image
نظر رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه اى درباره آیت الله رضا مدنی

با اعلام خبر پرواز ملکوتى این عالم ربانى، پیام هاى تسلیت از سراسر کشور، به ویژه از حوزه هاى علمیه و مراجع تقلید به کاشان سرازیر شد. رهبر معظم انقلاب، آیت الله خامنه اى نیز پیامى به این شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم جلیل القدر، آیت الله آقا شیخ رضا مدنى کاشانى طاب ثراه را که از فقهاى عالیقدر و داراى سوابق علمى فراوان بودند را به حضرات علماى اعلام و حوزه هاى علمیه و مردم عزیز، مؤمن و انقلابى کاشان، مخصوصاً به بازماندگان و خانواده هاى آن مرحوم و دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض مى کنم. این روحانى بزرگوار در عمر با برکت خود آثار و تألیفات متعددى تقدیم جامعه دینى و علمى کشور کرده و شاگردانى در حوزه درس خود پرورش داده اند. خداوند روح این عالم جلیل را مشمول رحمت و مغفرت واسعه خود قرار داده، پاداش شایسته از اسلام و مسلمین به او عطا فرماید.

سید على خامنه اى

9/4/1371ش.

منبع:فرهیختگان تمدن شیعه

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

عالمان مرتبط

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS