دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نظر مقام معظم رهبری،حضرت ایت الله خامنه ای درباره آیت الله محمد هادی معرفت

No image
نظر مقام معظم رهبری،حضرت ایت الله خامنه ای درباره آیت الله محمد هادی معرفت

پیامهاى متعددى از سوى شخصیتهاى علمى داخلى و خارجى بویژه شخصیتهاى قرآن پژوه به مناسبت رحلت او صادر شد که متن پیام رهبرى چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم خدمتگذار و قرآن پژوه آیت الله آقاى شیخ محمد هادى معرفت رحمة الله علیه را به حوزه علمیه و علما و فضلاى قرآنى و مردم وفادار قم و به خانواده و فرزندان محترم ایشان تسلیت مى گوییم.

این روحانى عالى مقام خدمات ارزشمندى در زمینه تحقیقات و تألیفات دینى بویژه در تفسیر و علوم قرآن به جامعه علمى کشور عرضه داشته اند و تألیفات ایشان یادگارهایى ماندنى به شمار مى آید.

ایشان همچنین در عرصه هاى مجاهدات ملت ایران در دوره هاى گوناگون حضور داشته اند و فرزندشان در دفاع مقدس به فیض شهادت رسیده است.

از خداوند متعال علو درجات این فقید سعید را مسألت مى کنم.

1 / 11 / 1385[86]

منبع:فرهیختگان تمدن شیعه

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

عالمان مرتبط

محمد هادی معرفت

محمد هادی معرفت

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS