دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

همایش اسلام و مبارزه با تروریسم در مالزی برگزار می شود.

No image
همایش اسلام و مبارزه با تروریسم در مالزی برگزار می شود.
همایش "اسلام و مبارزه با تروریسم" فرصتی برای ایجاد صلح جهانی و دیدگاه اسلام در مبارزه با خشونت و ترور است که از 25 تا 28 فوریه (7 تا 10 اسفند) در مالزی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری مالزی، این همایش سعی در ارائه چهره درست اسلام دارد و ضمن بررسی علتهای ریشه ای ترور و خشونت، نگاه اسلام در مبارزه با آن را بررسی می شود.
هدف از برگزاری این همایش بررسی مفاهیم ترور و خشونت از منظر اسلام و مشخص کردن مسائل مرتبط با آن عنوان شده است.
حدود 200 نفر از سیاستمداران، دانشجویان و رهبران جنبشهای جوانان مسلمان در این همایش که از 25 تا 28 فوریه ( 7 تا 10 اسفندماه) برگزار می شود، مشارکت می کنند.
شرکت کنندگانی از کشورهای پاکستان، هند، سودان، سریلانکا، فیلیپین و مراکش در این همایش حضور خواهند داشت .
منبع:
 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
آزادی معنوی

آزادی معنوی

Powered by TayaCMS