دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

پایان نامه مقطع دکتری حوزه های علمیه ارزیابی می‌شوند

No image
پایان نامه مقطع دکتری حوزه های علمیه ارزیابی می‌شوند دبیرخانه کتاب سال حوزه با هدف معرفی بهترین پایان نامه حوزوی سطح چهار (دکتری) نزدیک به یکصد پایان نامه را ارزیابی می‌کند.
مسئول دبیرخانه کتاب سال حوزه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر گفت : امسال برای اولین بار در همایش کتاب سال حوزه از پایان نامه‌های برتر سطح چهار (دکتری) تقدیر خواهد شد که تاکنون بیش از 25 پایان نامه توسط مسئولین معاونت آموزشی حوزه به این دبیرخانه ارسال شده و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 100 رساله علمی برسد.
علیرضا زهیری افزود: داوری این آثار براساس آیین‌نامه کتاب سال حوزه است که در آن موارد غیر مرتبط با آیین نامه مانند نحوه انتشار حذف و موارد مورد نیاز دیگر اضافه خواهد شد. هم‌چنین در نظر داریم براساس موضوعات پایان نامه‌های دریافتی گروه‌های سیزده گانه داوری دبیرخانه کتاب سال حوزه را در داوری پایان نامه‌ها فعال کنیم.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS