دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

ارائه خدمات استاندارد به گردشگران فقط در 10 درصد مراکز اقامتی

مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری و استاندارد سازی سازمان میراث فرهنگی گفت: 10 درصد از مراکز اقامتی و هتلهای کشور بصورت داوطلبانه ، براساس استاندارهای بین المللی به گردشگران خدمات ارائه می کنند.
ارائه خدمات استاندارد به گردشگران فقط در 10 درصد مراکز اقامتی
ارائه خدمات استاندارد به گردشگران فقط در 10 درصد مراکز اقامتی

مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری و استاندارد سازی سازمان میراث فرهنگی گفت: 10 درصد از مراکز اقامتی و هتلهای کشور بصورت داوطلبانه ، براساس استاندارهای بین المللی به گردشگران خدمات ارائه می کنند.

اکبر فرهیخته در گفتگو با خبرنگار مهردرخصوص رعایتاستانداردهای جهانی در ارائه خدمات در بخشهای مختلف گردشگری،افزود:از 120 نوع خدماتی که برای گردشگران لازم است با توجه به محدودیت محصول در ایران، تنها بخش کمی ارائه می شود.

وی ادامه داد: استاندارد اقامت به طور متوسط 3و نیم تا 4 روز است اما در حال حاضر با توجه به نوع خدمات مدت اقامت در هتل برای گردشگران ما2 شب است به همین دلیلبراساس برنامه ریزیهای به عمل آمده ، افزایش کیفیت ارائه خدماترا همراه باافزایش مدت اقامت در دستور کار داریم.

وی گفت: در10 درصد از هتلها بصورت داوطلبانه خدمات استاندارد به گردشگران ارائه می شود و 10 درصد از هتلها نیزبرای ارائه خدمات استاندارداعلام آمادگی کرده اند.

مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری و استاندارد سازی سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: طرح استاندارسازی خدمات مورد نیاز گردشگران برای مدت 2 سال تدوین شده که در سال اول یعنی تا 15 تیرماه سال 87 ، این طرح بصورت داوطلبانهو در سال دوم نیز بصورت اجباری در تمامی مراکز اقامتی اجرایی خواهد شد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
Powered by TayaCMS