دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

تأمین محتوای دینی صداوسیما با جدیت پیگیری می‌شود

No image
تأمین محتوای دینی صداوسیما با جدیت پیگیری می‌شود رئیس مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با تشریح برنامه های آینده این مرکز، گفت: تأمین محتوای دینی رسانه در قالب کتاب و نشریه از فعالیتهای مهم این حوزه است که با جدیت پیگیری می‌شود تا برنامه‌های این رسانه از محتوای غنی و ارزشمندی برخوردار باشند.
حجت الاسلام هادی صادقی رئیس مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای آینده این مرکز اظهار داشت: برخی از برنامه‌ها به منظور تأمین نیازهای محتوای دینی رسانه است که این محتوای دینی، در قالب کتاب‌ها و نشریات تولید می‌شوند و مخاطب از آن استفاده می‌کند.
رئیس مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما در ادامه از برگزاری همایش " دین و رسانه " در اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: همایش اصلی دین و رسانه اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و قرار است مکمل همایش مذکور همایش فرعی" سکولاریزم و تلویزیون" اسفند ماه برگزار شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را مطالعات نظری حوزه دین عنوان کرد و گفت: این همایش به عنوان مقدمه ای برای ورود به دین و رسانه لازم است.
حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: قرار است همایش بین المللی "دین و رسانه" با مشارکت چند سازمان و نهاد چون دانشکده صدا و سیما، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه تهران و مرکز مطالعات و تحقیقات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود که فراخوان آن تا دو یا سه هفته دیگر اعلام می‌شود.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن

در این بخش "شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن" با موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بررسی می شود.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
Powered by TayaCMS