دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

ذخایر الاسفار

No image
ذخایر الاسفار این کتاب حاصل دو سفر مؤلف بوده که در دو مقصد تدوین یافته است: مقصد اوّل؛ حاوى مطالب مهمى است از مشاهدات مؤلف به دو شهر خوى و ارومیه که بعد از چاپ جلد سوّم «وقایع الایام» در سال 1352ق برابر با 1312ش به شهرهاى یاد شده صورت گرفته است. مقصد دوّم؛ گزارش سفر دیگر مؤلف به فاصله یک سال از سفر قبلى (1353ق) است، که با هدف زیارت بارگاه ملکوتى حضرت ثامن الائمه حضرت رضا علیه السلام بوده است. مؤلف در این دو سفر با علماى زیادى ملاقات نموده و کتب خطى مهمى را ملاحظه کرده و هر یک را با مشخصات دقیق ضبط نموده است. این کتاب به کوشش و تصحیح على صدرایى خویى در دفتر سوّم میراث اسلامى ایران در سال 1375ش از سوى کتابخانه آیةاللَّه مرعشى نجفى، در قم به چاپ رسیده است.

منبع:فرهیختگان تمدن شیعه

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن

در این بخش "شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن" با موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بررسی می شود.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
Powered by TayaCMS