دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نبود دانشگاه‌های ایران در لیست دانشگاه‌های برتر ، ناشی از ضعف اطلاع‌رسانی است

No image
نبود دانشگاه‌های ایران در لیست دانشگاه‌های برتر ، ناشی از ضعف اطلاع‌رسانی است به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، منصور کبگانیان در نشست روسای دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه مستندات علمی ایران در ISI سال گذشته حدود هفت هزار عنوان بود، افزود: فراخوان طرح‌های کلان و ملی پژوهشی جهت ارسال به ریاست‌جمهوری در سه فاز صورت پذیرفته است، فاز اول مربوط به 60 پروژه کلان به ارزش 220 میلیارد بود که در دهم مهر به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شد، فاز دوم مربوط به تعداد 50 پروژه به ارزش 350 میلیارد ریال است که 22 آبان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شد و فاز سوم نیز مربوط به فراخوان وسیع و گسترده با مهلت ارسال تا تاریخ هفتم آذرماه است.
معاون پژوهشی وزارت علوم درباره رتبه‌بندی دانشگاه‌ها اظهار کرد: معیارهای ارزیابی رتبه بندی دانشگاه‌ها در بحث پژوهش 50 درصد، در بحث آموزشی 35 درصد، در بخش وجهه بین المللی 7 درصد ، امکانات سه درصد است.
وی با اشاره به اینکه معیارهای ارزیابی پژوهشی شامل کیفیت پژوهش با 15 درصد، کارایی پژوهش با 15 درصد، حجم پژوهش با 8 درصد، نرخ رشد کیفیت پژوهش با 5 درصد، نرخ رشد کارایی پژوهش با 5 درصد و جوایز با 2 درصد است، گفت: نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجو، نسبت اعضای بین المللی به کل اعضای هیئت علمی و نسبت دانشجویان بین المللی به کل اعضای دانشجویان از جمله معیارهای وجهه بین المللی است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن

در این بخش "شخصیت و عوامل تاثیر گذار در آن" با موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بررسی می شود.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
Powered by TayaCMS