دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نخستین هم اندیشی حوزه های علمیه و رسانه ملی در مشهد

No image
نخستین هم اندیشی حوزه های علمیه و رسانه ملی در مشهد نخستین هم اندیشی حوزه های علمیه و رسانه ملی با حضور رییس رسانه ملی امروز در مشهد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین هم اندیشی حوزه های علمیه و رسانه ملی با حضور رییس رسانه ملی، از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، امروز، 26 خرداد‌ماه، در مشهد برگزار می شود.
براساس این‌گزارش، این هم اندیشی با حضور اساتید و فضلای حوزه علمیه مشهد و با سخنرانی عزت الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما، آغاز می شود.
گفتنی است، هم اندیشی حوزه های علمیه و رسانه ملی، روز یک شنبه، 26 خرداد‌ماه، از ساعت20:30، در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
Powered by TayaCMS