دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

پوچ گرائی با پوشش دینی هم به بازار آمد!

No image
پوچ گرائی با پوشش دینی هم به بازار آمد! یک گروه ده دوازده نفره که سه چهار روحانی کم سواد نیز در میان آنها وجود دارد، در قم با ادعای دیدار با امام زمان علیه السلام ذکرهائی را در محفل خود تکرار می‌کنند که محتوای آنها پوچ گرائی و انکار کلیه مبانی اعتقادی است.
بخشی از این ذکرها چنین است: « نیاز به خدای واقعی نیست، خدای حقیقی اینجاست. نیاز به انتظار امام زمان نیست، آماده شدن برای امام زمان اینجاست. نیاز به قانون غیر الهی نیست، حکومت ناب محمدی اینجاست. نیاز به بسم الله گفتن نیست، با نقطه بسم الله هماهنگ شدن اینجاست. نیاز به لا اله الا الله گفتن نیست، از لااله عبور کردن و به الا الله رسیدن اینجاست ..»
رشد روزافزون این قبیل مدعیان دینداری که عموما با هدف فریب عوام الناس و کسب درآمد پدید می‌آیند آن‌هم در شهر قم بسیار نگران کننده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پایگاه و نقش روحانیت

در این بخش "پایگاه و نقش روحانیت" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

فرهنگ culture

در این بخش به موضوع فرهنگ( culture ) ، در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

انحرافات و کنترل اجتماعی

در این بخش انحرافات و کنترل اجتماعی در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ آورده شده است.
No image

پایگاه و نقش اجتماعی

در این بخش "پایگاه و نقش اجتماعی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد.
No image

نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد

در این بخش نقش مبلّغ در فرهنگ پذیری افراد در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ بیان شده است.
No image

انحراف از منظر متون دینی

در این بخش "انحراف از منظر متون دینی" در موضوع کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ مورد بررسی قرار گرفته است.
No image

هنجارها تجلی بخش ارزشها

در این بخش به موضوع "هنجارها تجلی بخش ارزشها" در راستای بیان کاربرد جامعه شناسی در تبلیغ پرداخته شده است.
Powered by TayaCMS