دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

شماره سی و هفتم امتداد به همت ستاد مرکزی راهیان نور منتشر شد..

No image
شماره سی و هفتم امتداد به همت ستاد مرکزی راهیان نور منتشر شد..
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امتداد نشریه‌ای در حوزه فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس است که با همت بیناد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور و با همکاری موسسه فرهنگی هنری طلایه داران نور آفاق، به صورت ماهانه منتشر می شود.
عناوین ثابت این نشریه که از میان واژگان فرهنگ جنگ و جبهه برگزیده شده است، در قالب مطالبی مشخص، آثار متنوع نویسندگان خود را ارائه می کند.
« کمر صهیونیسم درایران شکست» عنوان صفحه عقبه است و «طیب؛ حر عاشورای خمینی» عنوان صفحه شهید این شماره است که در بخشی از آن می خوانیم :«امامی که طیب دوستش داشت «شاه» نبود؛ خمینی بود. رفتند سراغ طیب گفتند که شاه نمی‌خواهد این محرم تاسوعا و عاشورا حسینی جلوه کند. گفتند شاه بنای مخالفت گذاشته. طیب، بدون ارباب می‌مرد. دسته عزاداری او بزرگترین و با شکوه‌ترین دسته عزاداری تهران بود.
همه عزت و آبروی طیب با وجود تمام کارهای ناشایسته‌اش همین محرم بود. خونش به جوش آمد. همراه مهدی عراقی شد تا در مقابل مخالفت شاه در محرم بایستد.»
در صفحه خط مقدم مطلبی با عنوان «جنگی که پایان ندارد» به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران که بیانگر مبانی و نوع نگرش ایشان به مقوله جنگ است، به چاپ رسیده است.
عنوان صفحه ایستگاه بهشت «شهدا پیرو می خواهند نه عزادار» گزارشی از گلزار شهدای بهشت رضای مشهد مقدس است.
سرمایه هشت سال دارد خاک می شود!، شب سرخ ماووت، حرف تازه زیتون، آفتاب و افت تاب و اشغالگران بازیچه کودکان از جمله مطالب منتشر شده در سی و هفتمین شماره امتداد است.
گفتنی است، این شماره از نشریه امتداد به همت بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور و موسسه فرهنگی هنری طلایه داران نور آفاق، به مدیر مسؤولی جواد پاسبانان و سردبیری رضا مصطفوی در بهمن ماه سال جاری منتشر شده است.
علاقه‌مندان برای ارتباط با این نشریه می‌توانند با شماره تلفن2902740-0251تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی www.emtedad.ir مراجعه کنند.
منبع:
 

 

Powered by TayaCMS

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

اهمیت شعار سلاح هسته‌ای ندادن در اذهان عمومی

در تقابل ایران با اسرائیل و آمریکا، همیشه گزینه حمله اتمی چالش‌برانگیز بوده و هست. عده‌ای می‌گویند: وقتی آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمن اصلی ما سلاح اتمی دارند و تجربه نشان‌داده، اگر لازم شود هیچ تعارفی در استفاده از آن ندارند، پس ما هم باید سلاح اتمی داشته باشیم.
باغ خسروشاهی

باغ خسروشاهی

کی از شبهاتی که در سال‌های اخیر سبب تحریف امام در ذهن نسل جوان شده است این ادعا است که برخی می‌گویند امام در باغ‌های بزرگ و مجلل اطراف جماران زندگی می‌کردند و بااین‌وجود در رسانه‌ها به مردم یک‌خانه کوچک و ساده به‌عنوان محیط زندگی ایشان نمایش داده می‌شد
دوگانه نهضت و نظام

دوگانه نهضت و نظام

برخی دوگانه‌ها را ابتدا درک نمی‌کنیم ولی به مرور که مشغول کاری علمی می‌شویم یا طرحی عملی را به پیش می‌بریم متوجه آن می‌شویم و بعد بر سر آن دو راهی به انتخابی خاص دست می‌زنیم.
چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

چرا ظهور حاج قاسم، خارج از نظم جمهوری اسلامی امکان تاریخی ندارد؟

شهید سلیمانی بی‌شک در زمره شخصیت‌هایی است که جامعه ایرانی بشدت از وی متأثر خواهد بود. احتمالاً در طول تاریخ هیچ بدرقه‌ای به میزان تشییع پیکر او شکوهمند نبوده است.
آب و برق مجانی می‌شود!

آب و برق مجانی می‌شود!

پر بازدیدترین ها

ترجمه «خلاصه تعالیم اسلام» نوشته علامه طباطبایی به ایتالیایی

ترجمه «خلاصه تعالیم اسلام» نوشته علامه طباطبایی به ایتالیایی

خبرگزاری فارس: کتاب «خلاصه تعالیم اسلام» اثر علامه محمدحسین طباطبائی به تازگی توسط انتشارات بین‌ا‌‌لمللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان ایتالیایی ترجمه و منتشر شد.
Powered by TayaCMS