دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم

No image
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ؛ برای پاسخ به نیاز روز جوانان به تخصص گرایی در تبلیغ نیاز داریم دبیر اجرایی همایش نکوداشت برترین های تبلیغ در این همایش، به تبیین نیازهای تبلیغی پرداخت و گفت: برای پاسخ گویی جامع و کامل به نیازهای روز جامعه، نیازمند تخصص گرایی در عرصه تبلیغ هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا اسکندری، دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ، 23 خردادماه، در مراسم تجلیل از برترین‌های تبلیغ در عرصه جوانان، گفت: آشناسازی عموم مبلغان با شاخصه‌ها و معیارهای تبلیغ کارآمد، ارائه الگو در عرصه‌های مختلف تبلیغی به مبلغان جوان و بهره‌گیری از تجارب چهره های موفق تبلیغی درچرخه مدیریت تبلیغ؛ از اهداف برگزاری این همایش است.
وی تخصص‌گرایی در امر تبلیغ را از محورهای مهم برنامه ریزی‌های آینده عنوان و خاطر نشان کرد: برای پاسخگویی جامع و کامل به نیازهای مختلف جامعه، مبلغان دینی احتیاج به مطالعه، ساماندهی و تخصص‌گرایی دارند.
حجت الاسلام اسکندری با بیان این‌که چهل شاخص، ملاک‌های انتخاب مبلغین برتر لحاظ شده بود، اظهار داشت: انتخاب محتوای مناسب با محوریت قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و نیز حسن رفتار و چگونگی سیره عملی مبلغان دو محور با اهمیت در انتخاب برترین‌ها بوده است.
دبیر اجرایی نکوداشت برترین های تبلیغ در ادامه افزود: در این دوره حدود 1100 نفر از مبلغانی که در این عرصه فعالیت می‌کردند، شناسایی و در نهایت 125 نفر از برادران و 21 نفر از خواهران در سه سطح کشوری، استانی و منطقه‌ای با عنوان مبلغ برتر انتخاب شدند.
وی با اشاره به زمان دو روزه برگزاری این نکوداشت بیان کرد: این همایش در روز اول با برپایی شش کارگروه مختلف به مسائلی چون شیوه‌ها و روش‌های تبلیغ، نیازهای جوانان و بررسی محتوای تبلیغ در عرصه جوانان، پرداخت که تلاش داریم، نتایج آن به صورت مکتوب در اختیار مبلغان قرار بگیرد.
حجت الاسلام اسکندری در پایان تصریح کرد: بررسی وضع موجود و حرکت برای رسیدن به شرایط مطلوب تبلیغ، ارتقای فرهنگ دینی و تبلیغ در بین جوانان، پویا شدن زبان اسلامی، ضرورت آشنایی با دانش‌های گوناگون از جمله دستاوردهای برگزاری این کارگروه‌ها بوده است.
منبع: خبرگزاری رسا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

بررسی شیوه‌های کاربردی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان

بررسی شیوه‌های کاربردی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان

هدف این پژوهش، بررسی شیوه‌های مستقیم(کلامی) و غیرمستقیم (غیرکلامی) کاربردی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است تا بتوان از این طریق آنان را در مقابل تهاجمات فرهنگی و اعتقادی مصون نگه داشت.
بررسی راهکارهای کاربردی‌سازی سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده، برگرفته از احادیث

بررسی راهکارهای کاربردی‌سازی سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده، برگرفته از احادیث

ضرورت شکل‌گیری فرهنگ دینی، ذهن را به سوی سبک زندگی خانواده که نخستین آموزشگاه فرد است، رهنمون می‌سازد. هدف این پژوهش، بررسی راهکارهای کاربردی‌سازی سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده است.
مطالعه تأثیر سبک فرزندپروری والدین سبک جهت‌گیری مذهبی در دانش‌آموزان پایۀ سوم دورۀ متوسطة شهر شیراز

مطالعه تأثیر سبک فرزندپروری والدین سبک جهت‌گیری مذهبی در دانش‌آموزان پایۀ سوم دورۀ متوسطة شهر شیراز

هدف از پژوهش حاضر، مطالعة تأثیر سبک فرزندپروری والدین بر سبک جهت‌­گیری مذهبی دانش­‌آموزان پایۀ سوم دورۀ متوسطۀ شهر شیراز است.
چالش تربيت اسلامي

چالش تربيت اسلامي

نگارنده در اين مقاله مي‌‌كوشد تا ماهیت تئوریک مدرنيته را به مثابه چالش بنيادين تربيت اسلامي قلمداد كند.
تربیت تحقیقی، روشی موثّر در تبلیغ دینی

تربیت تحقیقی، روشی موثّر در تبلیغ دینی

این مقاله ضمن تبیین دو شیوۀ تربیت تلقینی و تحقیقی، بهترین شیوة تبلیغ دینی را تربیت تحقیقی دانسته و معتقد است که تربیتِ مورد لحاظ در حوزۀ تبلیغ، باید از سنخ تربیت فعّال و نه منفعل باشد که از طریق تربیت تحقیقی محقَق می‌شود.

پر بازدیدترین ها

بررسی راهکارهای کاربردی‌سازی سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده، برگرفته از احادیث

بررسی راهکارهای کاربردی‌سازی سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده، برگرفته از احادیث

ضرورت شکل‌گیری فرهنگ دینی، ذهن را به سوی سبک زندگی خانواده که نخستین آموزشگاه فرد است، رهنمون می‌سازد. هدف این پژوهش، بررسی راهکارهای کاربردی‌سازی سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده است.
تربیت تحقیقی، روشی موثّر در تبلیغ دینی

تربیت تحقیقی، روشی موثّر در تبلیغ دینی

این مقاله ضمن تبیین دو شیوۀ تربیت تلقینی و تحقیقی، بهترین شیوة تبلیغ دینی را تربیت تحقیقی دانسته و معتقد است که تربیتِ مورد لحاظ در حوزۀ تبلیغ، باید از سنخ تربیت فعّال و نه منفعل باشد که از طریق تربیت تحقیقی محقَق می‌شود.
بررسی شیوه‌های کاربردی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان

بررسی شیوه‌های کاربردی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان

هدف این پژوهش، بررسی شیوه‌های مستقیم(کلامی) و غیرمستقیم (غیرکلامی) کاربردی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است تا بتوان از این طریق آنان را در مقابل تهاجمات فرهنگی و اعتقادی مصون نگه داشت.
چالش تربيت اسلامي

چالش تربيت اسلامي

نگارنده در اين مقاله مي‌‌كوشد تا ماهیت تئوریک مدرنيته را به مثابه چالش بنيادين تربيت اسلامي قلمداد كند.
نقش آزمایش‏های الهی در تربیت انسان

نقش آزمایش‏های الهی در تربیت انسان

این تحقیق به روش توصیفی و تحلیلی انجام شده و از نوع تحقیقات بنیادی و کتابخانه­ای بوده که محقق پس از مطالعه و بررسی کتابخانه­ای، اقدام به توصیف، تحلیل و بررسی آنها کرده است.
Powered by TayaCMS