دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور به دانشگاه ارتقاء می یابد

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور استانها گفت: به زودی تمامی آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور تحت عنوان دانشگاه امام عصر(عج)ساماندهی شده و از سطح آموزشکده به دانشگاه ارتقاء می یابند.
آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور به دانشگاه ارتقاء می یابد
آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور به دانشگاه ارتقاء می یابد

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور استانها گفت: به زودی تمامی آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور تحت عنوان دانشگاه امام عصر(عج)ساماندهی شده و از سطح آموزشکده به دانشگاه ارتقاء می یابند.

هراتی شب گذشته در جمع فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 250پژوهشسرا دانش آموزی در سطح کشور فعال است، افزود: این رقم نسبت به دو سال گذشته حدود 80 درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: در سال جاری تعداد معلمان پژوهنده نیز در کشور به بیش از ‪ ۱۰۰‬هزار نفر افزایش یافته است.

هراتی، تعداد طرح های پژوهشی آموزش و پرورش در سال گذشته را 99طرح عنوان نمود و اظهارداشت: این تعداد در سال جاری بیش از 11درصدرشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه 90مرکز تربیت معلم در سطح کشور با موافقت وزارت علوم تجمیع شده است، تصریح کرد: دانشجویان و اساتید این دانشگاه ها به زودی مانند سایر دانشجویان و اساتید دانشگاها از امکانات و مزایایی دانشگاهی برخوردار خواهند شد.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در امور استانها همچنین از تحول در گزینش دانشجو، اساتید، دروس، تدریس و فوق برنامه در مراکز تربیت معلم کشور خبر داد.

هراتی در پایان با اشاره به اینکه ۴۷۵‬میلیارد ریال یارانه مسکن برای فرهنگیان به تصویب رسیده است، اذعان داشت: سقف این یارانه برای هر فرهنگی 80میلیون ریال است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

پیشرفت علمی (Scientific progress)

کار نظریه پیشرفت علمی فقط این نیست که به تشریح و توصیف نمونه‌ها و الگوهایی بپردازد که علم به واقع از آنها پیروی کرده است، بلکه باید ارزش‌ها یا اهدافی را مشخص سازد که بتوانیم آنها را به عنوان شاخص‌هایی برای تعیین "علم خوب" به کار گیریم. علاوه بر این، به سبب همین پیشرفت علمی است که جامعه‌ی علمی به کار خویش افتخار می‌ورزد و خود را نمونه‌ی بی‌رقیب عقلانیت نهادینه شده می‌داند.
تقلید معقول با شعور شهروندی تعارضی ندارد-قسمت اول

تقلید معقول با شعور شهروندی تعارضی ندارد-قسمت اول

پرسش‌های بنیادین انسان درباره جهان هستی و چگونگی تفسیر آن، تاریخی به درازای اندیشه بشری دارد.
نقدی براصول و مبانی عرفان کیهانی

نقدی براصول و مبانی عرفان کیهانی

در بخش اول این مطلب نقدهایی بر مبانی و اصول عرفان کیهانی شامل ناممکن بودن عبادت خداوند و همچنین عدم امکان شناخت خدا و عشق و محبت به خداوند مطرح شد.
نقدی بر مبانی واصول نظری عرفان کیهانی

نقدی بر مبانی واصول نظری عرفان کیهانی

یکی از مباحثی که درحوزه فکر و اندیشه درجامعه کنونی ما مطرح است، بحث ظهور و بروز جریان‌های شبه عرفان یا عرفان‌های کاذب و یا عرفان‌های منهای خدا و شریعت است.
علم و ادراک و نحوه تشکیل آن

علم و ادراک و نحوه تشکیل آن

این مقاله با قبول موجودات جهان به عنوان موجودات عینی و واقعی و با قبول اینکه اشیا در فردیت خویش دارای تشخّص و تعیّن هستند و به عنوان اموری خارجی قلمداد می‌شوند، و همچنین با قبول اینکه آنچه ما ادراک می‌کنیم همانی است که در خارج وجود دارد، به تبیین مراحل ادراک و ایجاد علم می‌پردازد.

پر بازدیدترین ها

فلسفه چیست؟

فلسفه چیست؟

فلسفه حوزه‌ای از دانش بشری است که به پرسش و پاسخ درباره مسائل بسیار کلی و جایگاه انسان در آن می‌پردازد؛ مثلاً این که آیا جهان و ترکیب و فرآیندهای آن به طور کامل مادی است؟
نقدی بر مبانی واصول نظری عرفان کیهانی

نقدی بر مبانی واصول نظری عرفان کیهانی

یکی از مباحثی که درحوزه فکر و اندیشه درجامعه کنونی ما مطرح است، بحث ظهور و بروز جریان‌های شبه عرفان یا عرفان‌های کاذب و یا عرفان‌های منهای خدا و شریعت است.
نقدی براصول و مبانی عرفان کیهانی

نقدی براصول و مبانی عرفان کیهانی

در بخش اول این مطلب نقدهایی بر مبانی و اصول عرفان کیهانی شامل ناممکن بودن عبادت خداوند و همچنین عدم امکان شناخت خدا و عشق و محبت به خداوند مطرح شد.
تقلید معقول با شعور شهروندی تعارضی ندارد-قسمت اول

تقلید معقول با شعور شهروندی تعارضی ندارد-قسمت اول

پرسش‌های بنیادین انسان درباره جهان هستی و چگونگی تفسیر آن، تاریخی به درازای اندیشه بشری دارد.
No image

پیشرفت علمی (Scientific progress)

کار نظریه پیشرفت علمی فقط این نیست که به تشریح و توصیف نمونه‌ها و الگوهایی بپردازد که علم به واقع از آنها پیروی کرده است، بلکه باید ارزش‌ها یا اهدافی را مشخص سازد که بتوانیم آنها را به عنوان شاخص‌هایی برای تعیین "علم خوب" به کار گیریم. علاوه بر این، به سبب همین پیشرفت علمی است که جامعه‌ی علمی به کار خویش افتخار می‌ورزد و خود را نمونه‌ی بی‌رقیب عقلانیت نهادینه شده می‌داند.
Powered by TayaCMS