دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

همایش علمی آداب پژوهش در مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد

No image
همایش علمی آداب پژوهش در مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، معاونت پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س) این شهر، همزمان با هفته پژوهش و با هدف آشنایی بیشتر و دقیق‌تر طلاب و پژوهشگران حوزوی اقدام به برگزاری همایشی با عنوان آداب پژوهش کرده است.
در این همایش که روز دوشنبه، 26 آذرماه، در سالن همایش این مدرسه علمیه برگزار می‌شود، حجج اسلام علی رحمانی و حسین شرفی، از اساتید حوزه و دانشگاه، درباره آداب پژوهش سخنرانی خواهند کرد.
معاونت پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س) از همه طلاب و پژوهشگران حوزه برای حضور در این همایش دعوت کرده است.
گفتنی است، این مدرسه علمیه در چهارراه دکترا ـ خیابان ابن سینا ـ حد فاصل ابن سینای ده و دوازده قرار دارد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

نامه 69 نهج البلاغه : نامه به حارث هَمْدانى در پند و اندرز

نامه 69 نهج البلاغه اشاره دارد به "نامه به حارث هَمْدانى در پند و اندرز " .
No image

نامه 70 نهج البلاغه : روش برخورد با پديده فرار

موضوع نامه 70 نهج البلاغه درباره "روش برخورد با پديده فرار" است.
No image

نامه 71 نهج البلاغه : سرزنش از خيانت اقتصادى

نامه 71 نهج البلاغه به موضوع "سرزنش از خيانت اقتصادى" می پردازد.
No image

نامه 72 نهج البلاغه : انسان و مقدّرات الهى

نامه 72 نهج البلاغه موضوع "انسان و مقدّرات الهى" را بررسی می کند.
No image

نامه 73 نهج البلاغه : افشاى سيماى دروغين معاويه

نامه 73 نهج البلاغه موضوع "افشاى سيماى دروغين معاويه" را بررسی می کند.

پر بازدیدترین ها

No image

نامه 45 نهج البلاغه : نامه به عثمان ابن حنيف انصارىّ حاکم بصره

نامه 45 نهج البلاغه "به عثمان ابن حنيف انصارىّ حاکم بصره" می باشد.
No image

نامه 28 نهج البلاغه : پاسخ به نامه معاویه

نامه 28 نهج البلاغه به موضوع " پاسخ به نامه معاویه" می پردازد.
No image

نامه 13 نهج البلاغه : رعايت سلسله مراتب فرماندهى

نامه 13 نهج البلاغه به تشریح موضوع "رعايت سلسله مراتب فرماندهى" می پردازد.
No image

نامه 70 نهج البلاغه : روش برخورد با پديده فرار

موضوع نامه 70 نهج البلاغه درباره "روش برخورد با پديده فرار" است.
Powered by TayaCMS