مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
خانه
درباره ما
تماس با ما
جستجو
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
جستجو
موضوعات
منو
باشگاه اندیشه
24 آبان 1393, 13:59
باشگاه اندیشه
http://bashgah.net/
باشگاه اندیشه
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
رساله حدوث عالم
13 آذر 1404, 11:31
شگفتی های دنیا
13 آذر 1404, 11:31
الاحکام الشرعیّة للمحاکم الجعفریة
13 آذر 1404, 11:31
نهاد اجتماعی Social Institution
13 آذر 1404, 11:31
مناسک حج
13 آذر 1404, 11:31
نظر خود را بنویسید!
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
برای درج نظر خود درباره
باشگاه اندیشه
فیلدهای زیر را پر کنید.
نظر شما
عنوان
این فیلد اجباریست.
امتیاز
-
1
2
3
4
5
این فیلد اجباریست.
نظر شما
این فیلد اجباریست.
اطلاعات شما(اختیاری)
نام شما
آدرس شما
پست الکترونیک
جستجو
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
پایگاه های علمی
جدیدترین ها در این موضوع
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است
خجالت نکش در نگاه اول فیلم تقابلهاست در یک زمینه طنز که مدام به مخاطب یادآور میشود چه جای خنده؟ فیلم را میتوان در چند مضمونِ دوگانه بیان و نقد کرد. همان مضامین دوگانهای که ساختار روایی فیلم را هم میسازند: دوگانه روستایی – شهری، دوگانهی سپهر سیاسی - زندگی روزمره، دوگانهی برنامهریزیهای سیاست اجتماعی و در نهایت دوگانه اراده – تقدیر که سکانسهای انتهایی فیلم را شکل میدهد.
24 تیر 1397, 3:53
ایستاده در غبار نگاهی به «لاتاری» اثر محمدحسین مهدویان
«لاتاری» فیلم موفقی است در جذب مخاطب عمومی سینمای ایران و البته فتح گیشه. فیلمی که توانسته جمیع جوانب امر را در حوزه جذابیت بخشی اینچنینی به خوبی و با فراست فراهم کند و به مقصود رسد. لاتاری فیلم مخاطب عام است.
24 تیر 1397, 3:51
عشق امیر به نوشین ; یادداشتی بر فیلم لاتاری
راجر ایبرت بزرگترین منتقد آمریکایی معتقد است کار فیلم، برانگیختن تفکر مخاطب است. فیلمی قابل اعتنا و نقد است که خواب آسوده را از مخاطب بستاند. قطعاً هر فیلمی نماینده انعکاس اندیشه در جامعه مقصد است. در حقیقت فیلم ها ارزش ها و حقایق فراموش شده جوامع را آشکار می سازند.
24 تیر 1397, 3:50
انسان های هم عصر ما ; نگاهی به فیلم خرگیوش
خرگیوش اولین فیلم مانی باغبانی تجربهای قابل قبول است اما کاستیهای بسیاری در پردازش موضوعهایی دارد که سعی کرده است در فیلم به آنها بپردازد؛ مقولههایی مثل بیماری رو به مرگ نزدیکان، تلاشهای علمی یک نخبه جوان، ازدواجهای پنهانی و مفهوم شادی.
24 تیر 1397, 3:49
بازخوانی یک کمدی سیاسی ; نگاهی به فیلم مصادره
فیلم مصادره اولین ساخته مهران احمدی، بازیگر پر سابقه سینمای ایران، فیلمی کمدی است که تلاش میکند با تصویرگری برخی از معضلات فرهنگی جامعه از منظر متفاوتی به مقولاتی بپردازد که به طور جدی جامعه ایرانی معاصر را تهدید میکنند.
24 تیر 1397, 3:47
پر بازدیدترین ها
ای کاش قضاوتی در کار بود ؛ نقدی بر فروشنده فرهادی و نگاه او به اخلاق
مسئله آقای فرهادی چیست؟ او به اخلاق سنتی باور ندارد. بارها این را گفته است که اخلاق در جامعه معاصر معنا و مساله تازه ای مییابد. او اخلاق سنتی را نقد میکند و اخلاق مدرن را هم به چالش میکشد.
23 شهریور 1395, 23:35
ارزش هایی که فراموش کردهایم
آیا استراتژی مقابله با شبکههای ماهوارهای، لاجرم به افزایش تعداد شبکههای داخلی و تکثّر برنامههای همزمان میانجامد؟ آن هم در شرایطی که در تأمین برنامههای مناسب و کیفی برای همان شبکههای قدیمی نیز با چالشهای جدّی روبهرو هستیم. و آیا...
22 شهریور 1396, 20:31
آشوبی برای هیچ
آشوب، هفتمین و آخرین فیلم کاظم راست گفتار روایت زندگی جوان شهرستانیای است که رو به تهران میآورد تا شاید موفقیت را در تهران در آغوش کشد؛ داستانی که کمابیش در طول تاریخ معاصر بسیار تکرار شده است و همواره یکی از داستانهای مکرر در بین سینماگران یا داستاننویسان ما بوده است.
19 مرداد 1396, 6:34
نگاهی به سریال معمای شاه | سریال های تاریخی که در تاریخ نمی مانند
این روزها در باره اشتباهات تاریخی یا به اصطلاح «گاف» های سریال معمای شاه حرف ها فراوانی در شبکه های اجتماعی شنیده می شود. این ماجرا در مورد سریال کیمیا هم به وجود امد. هرچند که در مورد آن کسی برای پاسخ دادن پا به میدان نگذاشت اما در مورد سریال معمای شاه ماجرا این گونه نبود.
1 شهریور 1395, 12:43
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است
خجالت نکش در نگاه اول فیلم تقابلهاست در یک زمینه طنز که مدام به مخاطب یادآور میشود چه جای خنده؟ فیلم را میتوان در چند مضمونِ دوگانه بیان و نقد کرد. همان مضامین دوگانهای که ساختار روایی فیلم را هم میسازند: دوگانه روستایی – شهری، دوگانهی سپهر سیاسی - زندگی روزمره، دوگانهی برنامهریزیهای سیاست اجتماعی و در نهایت دوگانه اراده – تقدیر که سکانسهای انتهایی فیلم را شکل میدهد.
24 تیر 1397, 3:53
سایت های پژوهشکده باقرالعلوم
کتابخانه هادی
پژوهه تبلیغ
ارتباطات دینی
اطلاع رسانی
فرهیختگان
پژوهه تبلیغ
Powered by
TayaCMS