دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

بازدید گردشگران آلمانی، انگلیسی، عراقی و کره‌ای مقیم ایران از موزه جنگ خرمشهر

No image
بازدید گردشگران آلمانی، انگلیسی، عراقی و کره‌ای مقیم ایران از موزه جنگ خرمشهر به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) در خرمشهر، همزمان با حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس استان خوزستان، گردشگران خارجی مقیم ایران با حضور در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس خوزستان از نزدیک، با رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول حماسه دفاع مقدس بزرگ ملت ایران آشنا شدند.
از ابتدای امسال تاکنون اتباع بیش از 60 کشور خارجی از این مرکز بازدید کرده‌اند.
در تازه‌ترین دیدار اتباع خارجی از موزه جنگ خرمشهر، این افراد از نزدیک حماسه با مقاومت و فتح خرمشهر آشنا شدند.
گردشگر آلمانی:
مقاومت خرمشهر دفاع بسیار بزرگی بوده است چرا که تقریباً مدافعان این شهر با دست خالی در برابر متجاوزان ایستادگی کردند
«کووه» گردشگر آلمانی با تحسین نبردهای حماسی خرمشهر در آغاز تجاوز صدامیان گفت: مقاومت خرمشهر دفاع بسیار بزرگی بوده است چرا که تقریباً مدافعان این شهر با دست خالی در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.
«پیتر در» یک گردشگر انگلیسی که همسری ایرانی دارد نیز با ابراز شگفتی از مقاومت و فتح خرمشهر می‌گوید: در این موزه به خوبی این مقاومت و فتح معرفی شده است و من توانستم با گوشه‌هایی از بزرگ این حماسه آشنا شوم.
«غسان عبدالله» گردشگر عراقی که به همراه خانواده پنج نفری خود از موزه جنگ خرمشهر بازدید کرده است، تجاوز صدام کافر را به ایران اسلامی محکوم کرد و گفت: رزمندگان اسلام نه در برابر صدام که با دنیا نبرد می‌کردند.
همچنین پنج تن از اتباع و گردشگران کره جنوبی نیز با حضور در موزه جنگ خرمشهر از نزدیک با وحشی‌گری‌های دشمن بعثی علیه ملت ایران و به ویژه شهروندان خرمشهری آشنا شدند.
«لی» در این بازدید ملت ایران را ملتی بزرگ توصیف کرد که همواره قابل احترام است.
وی افزود: من به اینجا آمدم تا واقعیت‌های جنگ را ببینم و متوجه شدم که کشور شما در جنگ مظلوم واقع شده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS