دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

دعوت از نمایندگان مجلس به عضویت در فراکسیون قرآن و عترت

No image
دعوت از نمایندگان مجلس به عضویت در فراکسیون قرآن و عترت نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دعوت کرد که در فراکسیون قرآن و عترت عضو شوند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، "لاله افتخاری" در سخنان کوتاه خود در نشست علنی روز یکشنبه مجلس با تاکید بر اهمیت انس گرفتن با قرآن و تطبیق عملکرد افراد با قرآن و اهل بیت (ع) از نمایندگان مجلس دعوت کرد تا در فراکسیون قرآن و عترت عضو شوند.
افتخاری همچنین از نمایندگان مجلس برای عضویت در فراکسیون های حمایت از مخترعان، نخبگان و نوآوران و نیز مجمع نمایندگان ایثارگر دعوت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر معظم له به استان فارس مبنی بر پرهیز از تجمل گرایی و اسراف، و نیز با اشاره به کاهش نزول باران در سال جاری، از مردم به ویژه بانوان خواست تا ضمن پرهیز از اسراف ، برای نهادینه کردن فرهنگ پرهیز از تجمل گرایی و اسراف در کشور تلاش کنند.
منبع: خبرگزاری ایرنا

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.

پر بازدیدترین ها

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
سرمقاله

سرمقاله

Powered by TayaCMS