دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نبود دانشگاه‌های ایران در لیست دانشگاه‌های برتر ، ناشی از ضعف اطلاع‌رسانی است

No image
نبود دانشگاه‌های ایران در لیست دانشگاه‌های برتر ، ناشی از ضعف اطلاع‌رسانی است به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، منصور کبگانیان در نشست روسای دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه مستندات علمی ایران در ISI سال گذشته حدود هفت هزار عنوان بود، افزود: فراخوان طرح‌های کلان و ملی پژوهشی جهت ارسال به ریاست‌جمهوری در سه فاز صورت پذیرفته است، فاز اول مربوط به 60 پروژه کلان به ارزش 220 میلیارد بود که در دهم مهر به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شد، فاز دوم مربوط به تعداد 50 پروژه به ارزش 350 میلیارد ریال است که 22 آبان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شد و فاز سوم نیز مربوط به فراخوان وسیع و گسترده با مهلت ارسال تا تاریخ هفتم آذرماه است.
معاون پژوهشی وزارت علوم درباره رتبه‌بندی دانشگاه‌ها اظهار کرد: معیارهای ارزیابی رتبه بندی دانشگاه‌ها در بحث پژوهش 50 درصد، در بحث آموزشی 35 درصد، در بخش وجهه بین المللی 7 درصد ، امکانات سه درصد است.
وی با اشاره به اینکه معیارهای ارزیابی پژوهشی شامل کیفیت پژوهش با 15 درصد، کارایی پژوهش با 15 درصد، حجم پژوهش با 8 درصد، نرخ رشد کیفیت پژوهش با 5 درصد، نرخ رشد کارایی پژوهش با 5 درصد و جوایز با 2 درصد است، گفت: نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجو، نسبت اعضای بین المللی به کل اعضای هیئت علمی و نسبت دانشجویان بین المللی به کل اعضای دانشجویان از جمله معیارهای وجهه بین المللی است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

No image

‌فنون متابعت و رفتارسازی 2

در این بخش ‌فنون متابعت و رفتارسازی در راستای آموزش کلاسداری مطرح شده است.
No image

‌فنون متابعت و رفتارسازی 1

در این بخش ‌فنون متابعت و رفتارسازی در راستای آموزش کلاسداری مطرح شده است.
No image

واجب و حرام

در این متن به بیان واجب و حرام با موضوع آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

مسابقات عملى (میان پرده ‏ها)

در این بخش به مسابقات عملى (میان پرده‏ ها) در آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

رفع خستگى در اجرای برنامه برای نوجوانان و جوانان

در این بخش به موضوع "رفع خستگى" در آموزش کلاسداری پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

نحوه های مختلف شـروع کلاس توسط مربی

در این بخش "شـروع ها" در جهت آموزش کلاسداری مطرح می شود.
No image

شیوه‏ هاى نوین بیان احکام

در این بخش به شیوه‏ هاى نوین بیان احکام در جهت آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

اهمیت تنظیم محتوا برای برنامه های تبلیغ دینی

در این بخش اهمیت تنظیم محتوا در آموزش کلاسداری مطرح شده است.
No image

مهارت‌های آغازین تدریس 2

در این بخش مهارت‌های آغازین تدریس در آموزش کلاسداری مطرح شده است.
No image

فصل فنون و فرمول‌های تدریس

در این بخش "فنون و فرمول‌های تدریس" در موضوع آموزش کلاسداری بیان می شود.
Powered by TayaCMS