دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

نظر حاج شیخ عباس قمی درباره شیخ الاسلام قطب الدین لاهیجی دیلمی

No image
نظر حاج شیخ عباس قمی درباره شیخ الاسلام قطب الدین لاهیجی دیلمی

حاج شیخ عباس قمی نیز در الکنی والالقاب و الفوائد الرضویة و هدیة الاحباب و سفینة البحار، از قطب الدین با القابی مانند حکیم، عارف، متاله، جامع، کامل، متبحر، جلیل القدر، شاعر، ... تجلیل می کند و در الفوائد الرضویه بیان می دارد که قطب الدین اشکوری فرموده: خواجه نصیرالدین طوسی فاضل محققی بود که گردن های افاضل از مخالف و مؤالف، به جهت درک مطالب معقوله و منقوله، نزد او خاضع شده بود و مخصوصاً بذل جهد فرموده بود به جهت هدم بنیان شبهات فخر رازی در شرحش بر اشارات:

تا طلسم سحرهای شبهه را باطل کند

از عصای کلک او آثار ثعبان آمده[21]

منبع:فرهیختگان تمدن شیعه

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

عالمان مرتبط

گوینده

جدیدترین ها در این موضوع

No image

‌فنون متابعت و رفتارسازی 2

در این بخش ‌فنون متابعت و رفتارسازی در راستای آموزش کلاسداری مطرح شده است.
No image

‌فنون متابعت و رفتارسازی 1

در این بخش ‌فنون متابعت و رفتارسازی در راستای آموزش کلاسداری مطرح شده است.
No image

واجب و حرام

در این متن به بیان واجب و حرام با موضوع آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

مسابقات عملى (میان پرده ‏ها)

در این بخش به مسابقات عملى (میان پرده‏ ها) در آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

رفع خستگى در اجرای برنامه برای نوجوانان و جوانان

در این بخش به موضوع "رفع خستگى" در آموزش کلاسداری پرداخته شده است.

پر بازدیدترین ها

No image

نحوه های مختلف شـروع کلاس توسط مربی

در این بخش "شـروع ها" در جهت آموزش کلاسداری مطرح می شود.
No image

مسابقات عملى (میان پرده ‏ها)

در این بخش به مسابقات عملى (میان پرده‏ ها) در آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

شیوه‏ هاى نوین بیان احکام

در این بخش به شیوه‏ هاى نوین بیان احکام در جهت آموزش کلاسداری پرداخته شده است.
No image

شرح فنون عنصر نشاط و مثال عملی ساختن سخنرانی با فنون

در این بخش "شرح فنون عنصر نشاط و مثال عملی ساختن سخنرانی با فنون" در موضوع آموزش کلاسداری بیان شده است.
No image

‌فنون متابعت و رفتارسازی 1

در این بخش ‌فنون متابعت و رفتارسازی در راستای آموزش کلاسداری مطرح شده است.
Powered by TayaCMS