مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
خانه
درباره ما
تماس با ما
جستجو
بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی
جستجو
موضوعات
منو
تأملات سیاسى در تاریخ تفکر اسلامى
12 مهر 1394, 19:44
تأملات سیاسى در تاریخ تفکر اسلامى
متنی برای این بخش در حال حاضر وجود ندارد. در صورتی که در مورد این عنوان اطلاعی در دست دارید می توانید با ما تماس بگیرید.
تأملات سیاسى در تاریخ تفکر اسلامى
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
برهان الامامة
25 اردیبهشت 1404, 14:10
شرح بر زیارت عاشورا
25 اردیبهشت 1404, 14:10
المواعظ والحکم
25 اردیبهشت 1404, 14:10
الامام و السیاسته و الولایة عند صدر المتألّهین
25 اردیبهشت 1404, 14:10
نظر خود را بنویسید!
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
برای درج نظر خود درباره
تأملات سیاسى در تاریخ تفکر اسلامى
فیلدهای زیر را پر کنید.
نظر شما
عنوان
این فیلد اجباریست.
امتیاز
-
1
2
3
4
5
این فیلد اجباریست.
نظر شما
این فیلد اجباریست.
اطلاعات شما(اختیاری)
نام شما
آدرس شما
پست الکترونیک
جستجو
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
سیاسیات
مولف
عباسعلی عمید زنجانی
12 مهر 1394, 16:26
جدیدترین ها در این موضوع
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است
خجالت نکش در نگاه اول فیلم تقابلهاست در یک زمینه طنز که مدام به مخاطب یادآور میشود چه جای خنده؟ فیلم را میتوان در چند مضمونِ دوگانه بیان و نقد کرد. همان مضامین دوگانهای که ساختار روایی فیلم را هم میسازند: دوگانه روستایی – شهری، دوگانهی سپهر سیاسی - زندگی روزمره، دوگانهی برنامهریزیهای سیاست اجتماعی و در نهایت دوگانه اراده – تقدیر که سکانسهای انتهایی فیلم را شکل میدهد.
24 تیر 1397, 3:53
ایستاده در غبار نگاهی به «لاتاری» اثر محمدحسین مهدویان
«لاتاری» فیلم موفقی است در جذب مخاطب عمومی سینمای ایران و البته فتح گیشه. فیلمی که توانسته جمیع جوانب امر را در حوزه جذابیت بخشی اینچنینی به خوبی و با فراست فراهم کند و به مقصود رسد. لاتاری فیلم مخاطب عام است.
24 تیر 1397, 3:51
عشق امیر به نوشین ; یادداشتی بر فیلم لاتاری
راجر ایبرت بزرگترین منتقد آمریکایی معتقد است کار فیلم، برانگیختن تفکر مخاطب است. فیلمی قابل اعتنا و نقد است که خواب آسوده را از مخاطب بستاند. قطعاً هر فیلمی نماینده انعکاس اندیشه در جامعه مقصد است. در حقیقت فیلم ها ارزش ها و حقایق فراموش شده جوامع را آشکار می سازند.
24 تیر 1397, 3:50
انسان های هم عصر ما ; نگاهی به فیلم خرگیوش
خرگیوش اولین فیلم مانی باغبانی تجربهای قابل قبول است اما کاستیهای بسیاری در پردازش موضوعهایی دارد که سعی کرده است در فیلم به آنها بپردازد؛ مقولههایی مثل بیماری رو به مرگ نزدیکان، تلاشهای علمی یک نخبه جوان، ازدواجهای پنهانی و مفهوم شادی.
24 تیر 1397, 3:49
بازخوانی یک کمدی سیاسی ; نگاهی به فیلم مصادره
فیلم مصادره اولین ساخته مهران احمدی، بازیگر پر سابقه سینمای ایران، فیلمی کمدی است که تلاش میکند با تصویرگری برخی از معضلات فرهنگی جامعه از منظر متفاوتی به مقولاتی بپردازد که به طور جدی جامعه ایرانی معاصر را تهدید میکنند.
24 تیر 1397, 3:47
پر بازدیدترین ها
ریشه شناسی یک ترس ; نقد فیلم خفگی
«جیرانی» در آخرین ساختة خود با یک ملودرام جنایی ـ معمایی به پردة سینما بازگشته است . «خفگی» همانند دیگر آثار او نظیر «قرمز» و «پارکوی» به روابط روانپریشانه بین شخصیتها میپردازد. فیلم هرچند از حیث محتوا و انتخاب موضوع شبیه دیگرآثار این فیلمساز است و منطبق با ایدئولوژی اوست اما از حیث فرم و محتوا فیلمی متفاوت بهشمار میآید.
22 دی 1396, 7:26
عشق امیر به نوشین ; یادداشتی بر فیلم لاتاری
راجر ایبرت بزرگترین منتقد آمریکایی معتقد است کار فیلم، برانگیختن تفکر مخاطب است. فیلمی قابل اعتنا و نقد است که خواب آسوده را از مخاطب بستاند. قطعاً هر فیلمی نماینده انعکاس اندیشه در جامعه مقصد است. در حقیقت فیلم ها ارزش ها و حقایق فراموش شده جوامع را آشکار می سازند.
24 تیر 1397, 3:50
سریال پریا | عاشقانه ای با لایه های پنهان
سریال های تلویزیونی در نگاه مدیریتی و سیاست گذاری، ظرفیت هایی مناسبی برای نهادینه کردن مفاهیم و آموزش هایی در سطح جامعه هستند که این آموزش ها می توانند هم وجه رفتاری و هم وجه مفهومی داشته باشند.
16 شهریور 1395, 12:43
سیری در تاریخ رابطه سینما و واقعیت | مثلث واقعیت: دیدار، پدیدار، پندار
"لرزش تصویری در فیلمی به ما القا کننده واقعی بودن صحنه ای است که میبینیم، هرچند هرگز در نگاه واقعی خود لرزشی را حس نمیکنیم ولی لرزش در فیلم موجب میشود مخاطب احساس کند، با صحنه ای واقعی روبرو است، این واقعیتی است که سینما جایگزین واقعیت میکند"
20 خرداد 1395, 12:43
سینمای اشک انگیز ; یادداشتی بر فیلم دارکوب
دارکوب را باید یک ملودرام اشک انگیز دانست. فیلمی که قرار است یادآور فیلم «کیمیا» یا «گل های داوودی» باشد. واقعیت ماجرا آن است که داستانهای ملودرام گویی برای ما خواستنی تر و پذیرفتنی تر هستند. شاید بتوان گفت جامعه ایرانی همچنان درمباحث دراماتیک با همسایه های شرقی اش از جمله با آن سینمای احساساتی و اشک انگیز بالیوود، نسبت بیشتری دارد تا سینمای غرب. برای جستجوی علت این غرابت، میتوان تا اعماق تاریخ عقب رفت.
24 تیر 1397, 3:42
سایت های پژوهشکده باقرالعلوم
کتابخانه هادی
پژوهه تبلیغ
ارتباطات دینی
اطلاع رسانی
فرهیختگان
پژوهه تبلیغ
Powered by
TayaCMS