Web zip :

وب زيپ يكي از بهترين برنامه هاي دريافت كل يك سايت ميباشد اين برنامه تمام يا قسمت هايي از يك سايت را طوري دريافت مي نمايد كه فايلها به صورت HTML باقي ميمانند و نامهاي اصلي فايلها با حفظ دايركتوري هاي اصليشان باقي مي ماند و بر روي هاردديسك ذخيره ميشود بطوري كه مشابه همان سايت اصلي ميباشد و يا به صورت يك فايل زيپ شده . پس كاربر ميتواند به صورت offline صفحات را با مرورگر دلخواه خود و مرورگر وب زيپ جستجو نمايد. اين قابليت وب زيپ كه ميتواند يك سايت را به صورت زيپ شده ذخيره نمايد به ما اجازه مي دهد كه بتوانيم آنرا به آساني جابه جا نماييم و يا حتي آنرا به صورت E-mail بفرستيم ذخيره كردن اطلاعات وب سايتي كه نظر ماست به قدري ساده است . كه كافي است لينك ها را از مرورگر خود به وب زيپ بكشيم و يا اينكه از اديتور خود وب زيپ براي كنترل داشتن بيشتر روي ان استاده نماييم.

Setup : پس از نصب برنامه از داخل دايركتوري CRACK فايل Webziply را اجرا نمائيد و كليه مشخصات موجود در اين صفحه را در قسمت REGISTER از منوي HELP وارد نمايند تا برنامه بر روي دستگاه شما به صورت كامل اجرا گردد.

Dial Guard :

برنامه اي است كوچك ولي مفيد كه داراي ويژگي هاي زير ميباشد .

ـ مدت تمامي با كامپيوتر را در طول روز كنترل مينمايد.

ـ تمامي كاربران از طريق Dial Up را به مدت زمان مشخص شده و معين محدود مي نمايد.

ـ با اين برنامه ميتوان زمان Dial Up براي كاربران ديگر را غير ممكن نمود.

ـ با اين برنامه ميتوان ايجاد ارتباط از طريق Dial Up براي كاربران ديگر را غيرممكن نمود.

اين برنامه متوسط اسم رمز محافظت ميشود . بعد از نصب برنامه آيكون كوچكي در قسمت System tray قرار ميگيرد كه نشان دهنده فعال بودن برنامه است . با استفاده از Dial guard Monitor ميتوان از وضعيت مدت تمامي در آن روز اطلاع پيدا نمود.

Open pass:

برنامه اي است براي نشان دادن اسم رمز DialUp Networking و سيستم هاي مشابه كافي است برنامه را اجرا كنيم و نشانگر ماوس را در روي اسم رمز مورد نظر قرار دهيم . بلافاصله در پنجره برنامه اسم رمز به صورت مشخص نشان داده ميشود.

IP DETECTOR:

برنامه اي است براي نشان دادن IP كامپيوتر مورد استفاده . IP كه شناسايي يك كامپيوتر در اينترنت است كه از چهار قسمت تشكيل شده است .

Modem booster:

برنامه اي است جهت سرعت بخشيدن به مودم .اين برنامه تنظيمات مودم را طوري تغيير ميدهد كه مودم بتواند با بالاترين ظرفيت خود انتقال اطلاعات را با ISP انجام دهد .

Look Down 2000:

برنامه اي است براي جلوگيري از دسترسي هكرها به كامپيوتر ما .

اين برنامه كل سيستم را اسكن نموده و فايلهاي Trojan را مشخص ميكند . اين فايلها اطلاعات كامپيوتر را به هكرها منتقل ميكنند و آنها از طريق اين فايلها ميتوانند كامپيوتر ما را به هكرها منتقل ميكنند و آنها از طريق اين فايلها ميتوانند كامپيوتر ما را به هكرها منتقل ميكنند و آنها از طريق اين فايلها ميتوانند كامپيوتر ما را كنترل نمايند. با استفاده از اين برنامه ميتوانيم فايلهاي Trojan را پيدا نموده حذف نماييم بدين ترتيب ديگر اطلاعات كامپيوتر ما از كامپيوتر دزديده نميشود.

Crystal FTP 2000:

برنامه اي جديد براي كاركردن با سايتهاي FTP ميباشد.

اين برنامه از درجه تنظيم بالايي برخوردار است و شكل ظاهري آن كاملاً كاربر پسند ميباشد ، از امكانات اين برنامه و قابليت برقراري تماس مجدد ، بازيابي انتقال ناقص فايلها منوي Favorite مشابه اينترنت اكسپلورر ، مشاهده Clipboard براي URL ها و قابليتبسيار ديگر ميباشد.

برنامه IVM:

برنامه IVM درست مانند يك دستگاه پاسخ دهنده تلفن ( Answering Machine ) كار مي كند و تمام امكانات آن را دارد از جمله دسترسي از راه دور ، امكان انتخاب پيام هاي خروجي آگاه نمودن از دريافت E-mail جديد و ...

هم چنين ميتوان برنامه را طوري تنظيم نمود تا به طور خودكار در ساعت خاصي شروع به كار نمايد. اين برنامه تحت ويندوز 95 ، 98 و NT قابل اجرا ميباشد.

Access Denied :

برنامه اي است براي قرار دادن اسم رمز براي كامپيوتر تا از دسترسي افراد متفرقه به آن جلوگيري شود يا چند نفر بتوانند با اسم رمزهاي خاص خود دارد بخش خاص شوند بعد از نصب برنامه به طور پيش فرض حالتهاي زير برقرار است .

Net Medic:

اين برنامه جهت بررسي و بر طرف نمودن مشكلات ارتباط با اينترنت طراحي شده است Net Medic از طريق كنترل ، بررسي و تجزيه و تحليل نمودن اشكالات موجود در برقراري ارتباط با اينترنت سعي در حل نمودن آنها مينمايد. بدين ترتيب ما ميتوانيم دقيقاً از منبع به روز اشكال و اينكه آيا آن اشكال از مودم كامپيوتر ISP ، سرور و يا از سايتهاي وب ميباشد آگاه شويم . اين برنامه در چند ثانيه مشكل را شناسايي نمود، و راهحلهايي براي برطرف نمودن آن ارائه ميكند و يا حتي در بعضي از موارد به طور اتوماتيك آنها را برطرف مينمايد.

Net meter:

برنامه اي است براي محاسبه مدت زمان و هزينه تماس با اينترنت :

بعد از وارد كردن تعرفه هاي ISP مربوطه صفحه نمايش برنامه به طور ثانيه به ثانيه مدت زمان برقراري ارتباط را اندازه گيري مي نمايد و در همان زمان هزينه آن را نيز محاسبه ميكند . بدين ترتيب ميتوانيم لحظه به لحظه از وضعيت حساب خود آگاه باشيم علاوه بر اين ميتوان طوري تنظيم نمود كه گزارش روزانه هفتگي و يا ماهانه از نحوه كاركرد ما با اينترنت تهيه نمايد. ميتوان برنامه را طوري تنظيم نمود تا به محض اينكه مقدار مشخص از اينترنت استفاده شد توسط پيغامي به ما هشدار دهد.

اول هر ماه يك فايل Log جديد ايجاد ميشود كه از منوي File ، Open log ميتوانيم به آن دسترسي داشته باشيم . اين برنامه همچنين قادر است كه هزينه تلفن را نيز حساب نمايد . نرم افزار فوق تحت ويندوز 95 و 98 قابل اجرا ميباشد.

Adkiller:

برنامه اي است بسيار كوچك ولي فوق العاده كارآمد . اين برنامه تبليغات و آگهي هايي را كه در صفحات وب وجود دارند حذف مي نمايد و بدين ترتيب باعث تسريع دانلود شدن صفحات مي گردد. علاوه بر اين چون قسمت هاي تبليغاتي حجم زيادي اشغال ميكنند . اين برنامه باعث صرفه جويي در وقت و هزينه ما ميشود.

كار با اين برنامه بسيار آسان ميباشد و فقط كافي است آنرا نصب كنيم ، نحوه عمل آن به صورت يك پروكسي سرور ميباشد بعد از اجراي برنامه آيكون كوچكي در قسمت System tray صفحه desktop ايجاد ميشود كه به شكل علامت ورود ممنوع است .

Websnam:

جستجوگر قوي است كه به صورت Offline كار ميكند . توسط اين برنامه ميتوانيم كپي كاملي از يك سايت براي خود ايجاد كنيم تا بعداً بتوانيم در آن به صورت Offline جستجو كنيم . همچنين ميتوانيم از سايتهاي مشابه هم كه داراي همان ساختار سايت مورد نظر ما ميباشند نيز كپي تهيه كنيم . علاوه بر اينها ميتوانيم به طور انتخابي قسمتهايي از يك سايت را مشخص كنيم تا فقط آنها دان لود شوند. به طور مثال ميتوانيم تمام آدرسهاي صندوقهاي پست الكترونيكي موجود در يك سايت را دانلود نماييم. از جمله ديگر امكانات اين برنامه قابليت تهيه نقشة از يك سايت خاص است به كمك نقشه سايت ميتوانيم از ساختار كمي آن سايت آگاه شويم . اگر موقع دان لود نمودن فايلهاي يك سايت ارتباط قطع شود اين برنامه ميتواند در تماس بعدي فايلها ناقص را ترميم و بازيابي نمايد.

Ayspy:

برنامه اي است براي پيدا كردن اشخاص در اينترنت اين برنامه با جستجو در اطلاعات رجيستري در كشورهاي مختلف اطلاعات مورد نياز ما راجع به فردي خاص را تهيه مينمايد. براي اينكار كافيست متن سوال خود را تايپ نموده كليد Enter را فشار دهيد. برنامه سوال ما را تعطيل نموده و هرگونه اطلاعاتي را كه با آن مطابقت داشته باشد از اينترنت جمع آوري ميكند . سپس اين اطلاعات را به شكل خاصي كه به راحتي قابل خواندن باشد نشان ميدهد Ayspy سوالاتي به شكل زير را به راحتي شناسايي ميكند.

نامهاي Domain ، آدرسهاي IP ، آدرسهاي E-mail در اين برنامه از بانك اطلاعاتي خاصي استفاده ميكند و ميداند از كجا چه اطلاعاتي را بدست آورد .

Web keys:

برنامه اي است جهت كنترل محتواي صفحات مشاهده شده در اينترنت.

به كمك اين برنامه والدين و يا معلمين ميتوانند فرزندان يا دانش اموزان خود را در استفاده از اينترنت كنترل كنند اين برنامه سايتهاي مخصوص بزرگسالان را شناسايي كرده و بدون اينكه كاربر متوجه شود به جاي آنها صفحات ديگري را باط ميكند . بدين ترتيب ميتوان از دسترسي كاربران به سايتهاي خاص جلوگيري نمود. همچنين اين برنامه ليستي از سايتهاي مشاهده شده را نيز مشخص ميكند وقتي براي اولينبار وارد برنامه ميشويم بايد اسم رمز پيش فرض را وارد كنيم كه در اينجا Advisor ميباشد . بعد از وارد شدن به برنامه ميتوانيم اسم رمز جديدي را وارد كنيم.

Flash Get

برنامه اي است براي سريع دان لود نمودن از اينترنت.

اين برنامه ميتواند فايل مورد نظر را به چندين قسمت تقسيم نموده و به طور همزمان آنها را دانلود نمايد. بدين ترتيب سرعت دانلود را افزايش ميدهد.

از جمله ديگر امكانات اين برنامه قابليت مديريت دانلود فايلها ، بازيابي دانلودهاي ناقص انجام شده ، جستجو در سايتهاي مشابه ( Mirror ) ، خاموش نمودن كامپيوتر به طور خودكار بعد از انجام دادن منوي چند زبانه و ... ميباشد .

Web Ferret:

يكي از آسانترين روشهاي پيدا كردن اطلاعات مورد نظر در اينترنت است.

اين برنامه با جستجو در موتورهاي جستجوگر بزرگ و قوي هر مطلبي كه مورد نظر ما باشد را در وب پيدا ميكند. اين برنامه به طور همزمان در موتورهاي جستجوگر كاوش ميكند و نتايجي را كه تكراري باشند حذف ميكند . همچنين ميتوانيم مشخص كنيم منطقه جستجو در كدام قسمت صفحات وب باشد مثلاً فقط عنوانهاي صفحات يا URL و ... .

Media Ring talk :

برنامه اي است كه توسط آن ميتوانيم از كامپيوتر خود با كامپيوتر ديگري در هر نقطه اي از جهان كه دسترسي به اينترنت داشته و اين برنامه در آن نصب باشد ارتباط صوتي برقرار نماييم.

علاوه براين به كمك اين برنامه ميتوان از كامپيوتر خود با تلفن نيز مستقيماً تماس برقرار كرد. براي اين منظور بايد براي سرويس vaiuefone ثبتنام كنيد. سپس در صفحه برنامه ، pc to phone را انتخاب ميكنيم . بعد شماره تلفن مورد نظر را وارد نموده بر روي دكمه Call كليك ميكنيم تا تماس برقرار شود.

Mister Pix:

برنامه اي است براي جستجو و يافتن عكس در اينترنت و گروههاي خبري .

با وارد كردن كلمات كليدي ميتوانيم عكسهاي دلخواه خود را در زمينه هاي مختلف پيدا كنيم .

تمام عكسها به صورت آيكون هاي كوچك داريكتوري هاي مربوط به خود طبقه بندي ميشوند. با استفاده از اين برنامه ميتوان عكسها را به گروه خبري نيز فرستاد. Mister Pix برنامه اي براي نمايش عكس نيز مي باشد و قابليتهاي خاصي براي اين كار دارد از جمله حالت روم و اسلايد شو براي مشاهده بهتر عكسها ، پاك كردن و جابجا كردن عكسها به صورت Drap & Drop و ... به هنگام دانلود كردن عكسها ميتوانيم برنامه را طوري تنظيم كنيم تا از Banner ها و فايلهاي ناخواسته چشم پوشي كند.

FTP Commander:

برنامه اي است كه استفاده از سايتها FTP را آسانتر ميسازد.

با استفاده از اين برنامه ميتوان با سايتهاي FTP ارتباط برقرار كرد، از آنها فايل دان لود نمود و يا به آنها فايل فرستاد ، در سايت FTP فايل جديد ايجاد نمود و يا فايلي را پاك كرد، ميتوان فايلها را به صورت چندتايي انتقال دادو ... .

Site de signer:

برنامه اي است براي ايجاد صفحات وب و همچنين اديت كردن آنها.

با استفاده از اين برنامه ميتوانيم سايتهاي وب حرفهاي با افكتهاي خوب ايجاد كنيم بدون آنكه احتياج به دانستن برنامهنويسي و يا كدنويسي داشته باشيم . اين برنامه حدود 30 سايت وب آماده و حرفهاي از پيش ساخته شده را به طور نمونه در اختيار ما ميگذارد و ما ميتوانيم با استفاده از راهنماي مرحله به مرحله برنامه ، اين سايت را مطابق سليقه خود تغيير داده و استفاده كنيم .

AT Guard :

برنامه اي است كه بسته به نحوه تنظيم آن ورود و خروج اطلاعات از كامپيوترها را كنترل ميكند .

با استفاده از اين برنامه ميتوانيم از نمايش داده شدن تصاوير (مخصوصاً آگهي ها) در صفحات وب جلوگيري كنيم . با اين كار ، سرعت بارگذاري صفحات بيشتر مي شود. همچنين ميتوانيم توسطاين برنامه در صفحات وبي كه بيشتر به آنها مراجعه ميكنيم ، مشخص نماييم كه چه چيزهايي ديده شود. از جمله ديگر امكانات برنامه ، كنترل انتقال فايلهاي Cookies ميباشد. اين فايلةا حاوي مشخصاتي از قبيل اين كه چندبار صفحه اي خاص مراجعه نموده ايم يا بيشتر در كدام سايتها گردش كرده ايم ميباشند.

HTTPort:

برنامه اي است براي رد شدن از پراكسي.

در صورتي كه ISP ارائه دهنده سرويس اينترنتي ما ، از پراكسي ما استفاده ميكند. به كمك اين برنامه ميتوانيم از پراكسي آن گذر نموده و دسترسي كامل به اينترنت داشته باشيم . براي انجام اين كار، بعد از نصب برنامه در قسمت Proxy آدرس و شماره پورت پراكسي خود را وارد ميكنيم . در قسمت User-Agent نوع مرورگر و شماره نسخه آنرا تعيين ميكنيم . مثلاً Internet Explorer 5 در بخش Bypass mode نحوه عبور از پراكسي را مشخص ميكنيم . حال با فشار دادن دكمه Start ميتوانيم وارد اينترنت شده و بدون اينكه پراكسي مانع ما شود در سايتهاي مختلف گردش نماييم . اگر راجع به هر قسمت از برنامه اشكال داشته باشيم با كليك بر روي علامت مسئول و كليك مجدد روي آن قسمت پنجره راهنماي آن قسمت باز ميشود. در صورتي كه پراكسي در مرورگر ما تعريف نشده باشد از سايت HTTPort و از قسمت FAQ ليست پراكسيهاي مختلف را باز ميكنيم يكي از پراكسيهاي Extrenal را كه در ليست موجود است انتخاب نموده و در HTTPort وارد ميكنيم. بهتر است از پراكسيهاي با سرعت بالاتر استفاده نماييم.

Talking E-mail :

اين برنامه نامه هاي رسيده به صندوق پست الكترونيكي ما را ميخواند .بدين ترتيب ديگر نيازي به خواندن آن نامه ها نداريم و مي توانيم در حال انجام كارهاي ديگر خود ، به متن برنامه هاي رسيده كه توسط كاراكتر كارتوني برنامه خوانده ميشوند، گوش دهيم . از قابليت هاي جديد اين برنامه اين است كه مي تواند چند صندوق پست الكترونيكي را كنترل نمايد ، همچنين برنامه ميتواند نوشته هاي موجود در Clipbpard را نيز بخواند.

Submit me :

برنامه اي است كه توسط آن ميتوانيم سايت خود را در تعداد زيادي از موتورهاي جستجوگر ارائه دهيم و بدينوسيله از ترافيك بالايي برخوردار شويم . كاركردن با اين برنامه بسيار آسان است . بعد از نصب برنامه فايل Crack را در دايركتوري كه برنامه را نصب نموده ايم كپي كرده و اجرا مينماييم.

Key Pack :

برنامه اي است جهت مديريت و نگهداري اطلاعات انواع اسم رمزها ، از جمله كدهاي دسترسي به سايتهاي وب ، شماره سريال نرمافزارها و ساير شماره هاي سري كه ممكن است داشته باشيم . استفاده از اين برنامه بسيار آسان بوده و ميتوانيم با خيالي آسوده و مطمئن اسم رمزهاي خود را در آن ذخيره يا اديت نماييم و همواره آنها را در دسترس داشته باشيم . به اين ترتيب از فراموش كردن آنها هراسي نخواهيم داشت . ابتداز شاخه Crack فايل B-KEYGEN را اجرا نموده سپس روي دكمه Generate كليك ميكنيم و شماره وارد شده را در قسمت Register كپي ميكنيم تا برنامه به صورت كامل فايل اجرا گردد.

Web chaperone 1,4,2 :

يكي از كاملترين برنامه هايي است كه توسط آن مي توان محتواي صفحاتي كه كودكان در اينترنت مشاهده مي كنند را كنترل نمود.

اين برنامه قبل از اينكه صفحه اي ديده شود آنرا اسكن مينمايد. تا در صورتي كه محتواي آن مخصوص بزرگسالان باشد آن صفحه را نشان ندهد. به هنگام نصب برنامه اسم رمزي را وارد ميكنيم تا به غير از خودمان فرد ديگري نتواند تنظيمات را عوض نمايد. پس نام كاربران را كه قرار است از كامپيوتر استفاده كنند وارد نموده براي هر كدام درجه كنترل شدن صفحات را مشخص ميكنيم و به هر كدام اسم رمزي اختصاص ميدهيم . حال آن كاربر ميتواند با استفاده از نام و اسم رمز خود از اينترنت استفاده نمايد. در ضمن بيشتر از آن حدي كه برايش مشخص شده نميتواند برود .

Web Celerator :

برنامه اي است براي سرعت بخشيدن به جستجو در صفحات وب.

اين برنامه از چند طريق اين عمل را انجام ميدهد. يكي از روشها افزايش دادن Cache است كه در اين صورت وقتي براي بار دوم وارد يك صفحه وب شويم متوجه سرعت بارگذاري آن صفحه نسبت به دفعه قبل خواهيم شد.

روش ديگر با استفاده از Prefetch زمانيكه ما مشغول خواندن يك صفحه هستيم ، برنامه صفحه بعدي را بارگذاري ميكند. علاوه بر اين برنامه صفحاتي را كه بيشتر به آنها مراجعه ميكنيم ، به طور خودكار Update نموده و اطلاعات آنها را به روز درميآورد. بدينترتيب لازم نيست هربار كه به آن صفحات مراجعه ميكنيم منتظر دانلود شدن آنها شويم .

Midpoint Teamer :

برنامه اي است كه به وسيله آن ميتوان از تركيب 2 مودم و 2 خط تلفن و 2 اشتراك اينترنت به طور همزمان استفاده نمود. بدين ترتيب مي توانيم با سرعت بيشتر در اينترنت جستجو نماييم و فايلها را در نصف زمان قبل دان لود كنيم.

بعد از نصب برنامه ، در صورت كه 2 سري Dial Up تعريف نكرده باشيم برنامه به صورت مرحله به مرحله ما را در نصب آن ياري ميكند هر كدام از مودمها به طور مستقل از يكديگر ممكن است قطع شوند. كه اين تاثيري در مودم دوم نخواهد داشت.

Yahoo messenger :

برنامه اي رايگان است كه امكان ارتباط به صورت گفتگوي متني يا صوتي با دوستانمان را كه به صورت ON line در اينترنت ميباشد. فراهم ميآورد توسط اين برنامه ميتوان از داشتن نامه جديد در صندوق پست الكترونيكي خودآگاه شده مي توانيم براي دوستانمان كه به صورت Off line ميباشند پيام با نامه بفرستيم تا آنها به محض تماس با اينترنت از آن با خبر شوند. از جمله ديگر امكانات اين برنامه تلفن آن است. توسط اين سرويس ميتوانيم با تمام نقاط دنيا به آساني تماس تلفني برقرار نمائيم. علاوه براينها با استفاده از اين برنامه ميتوانيم از آخرين وضعيت آب و هوا ، آخرين قيمت سهام، اهم آخرين اخبار جهان نيز با خبر شويم.

Babylon :

برنامه اي است كه با كليك روي هر كلمه در تمام پنجره هاي ويندوز هرگونه اطلاعات راجع به آن كلمه را در اختيار ما مي گزارد، اطلاعات ممكن است شامل هر چيزي باشد و مطابق سليقه ما قابل دسته بندي است از جمله ميتوان از اين برنامه بعنوان يك لغتنامه استفاده نمود در اين صورت با قراردادن نشانگر ماوس روي يك كلمه و فشار دادن كليه فعال كننده برنامه پنجره كوچكي فعال شده و معناي كلمه به همراه ساير توضيحات راجع به آن نشان داده ميشود . (فارسي، انگليسي و يا هر زبان ديگر).

اين پشتيباني اطلاعاتي بسيار قوي دارد و در صورتيكه راجع به كلمه اي چيزي يافت نشود برنامه با سايت مربوط خود به خود ارتباط برقرار كرده و اطلاعات تكميلي را دريافت ميدارد. از ديگر امكانات اين برنامه تبديل واحدها، ساعت و پول كشورهاي مختلف يكديگر ميباشد علاوه بر اين Babylon قابليت تلفظ لغات را نيز دارد.

MSN MESSENGER:

يكي از معروفترين برنامه هاي ارسال و دريافت پيام و گفتگوي متني است .

با اين برنامه مي توان پيام هاي آني فرستاد و يا از On line بودن كاربراني كه در ليست ما موجودند آگاه شد. با آنها گفتگوي متني يا صوتي برقرار كرد. تبادل برنامه نمود. توسط امكانات ويژه اين برنامه با در اختيار داشتن كارت صوتي و ميكروفن و بلندگو با تمام نقاط دنيا از طريق كامپيوتر به تلفن وصل شده و مكالمه نمود.

ميتوانيم كاربران ديگر را دعوت به يك متينگ اينترنتي نماييم. يا براي بازي از آنها دعوت كنيم.

از رسيدن نامه جديد به صندوق پست الكترونيكي خود از Hotmail آگاه شويم. حتي با استفاده از ويژگي جديد اين برنامه ميتوانيم پيامهاي يكطرفه براي پنجره بفرستيم.

فقط براي استفاده سرويس MSN بايد يك پاسپورت داشته باشيم كه همان اشتراك پست الكتريكي از Hotmail است .

Net Meeting 3.01 :

اين برنامه امكان كنفرانس متني و صوتي و يا ويدئويي را براي كاربران خود ايجاد ميكنند. هر كاربر در متينگ مي تواند برنامه ها را به اشتراك بگذارد. به اين ترتيب كه آن كاربر در حالت اشتراكي است ساير كاربران حاضر در متينگ نيز ميتوانند آن برنامه را بينيد اگر كنترل برنامه نيز به اشتراك گذاشته شود د اين صورت كاربران ديگر مي توانند با آن برنامه كار بكنند.

كاربران Net Meeting ميتوانند در تست whiteboard نقاشي كنند و در همان لحظه تمام كاربران موجود در Net meeting شاهد فعاليت آن باشند.

وقتي درر Net Meeting ، Chat ميكنيم. براي ساير كاربران نيز پنجره Chat باز ميشود. و همه آنها ميتوانند پيامهاي تايپ شده را ببينند . در برنامه Net meeting دو نفر ميتوانند با هم ارتباط صوتي يا ويدئويي داشته باشند. براي ارتباط ويدئويي احتياج به دوربين و كارت Capture ميباشد.

DN Tools II :

برنامه اي است كه كيفيت تماس با اينترنت از طريق Dial up Networking را بهبود مي بخشد.

قابليتهاي مختلف اين برنامه عبارتنداز :

ـ تنظيم تسريع سرعت برقراري ارتباط با اينترنت

ـ با داشتن ويژگي خاصي بنام Auto - ping قطع شدن از اينترنت را كاهش ميدهد.

ـ قابليت كنترل صندوق پست الكترونيكي براي اعلام رسيدن نامههاي جديد.

ـ نمايشگر وضعيت ارتباط با اينترنت شامل تعداد بايت درياف شده و فرستاده شده و مقدار فايل فرستاده شده و دريافت شده برحسب Kb/s و سرعت متوسط .

ـ نمايشگر گرافيكي سرعت تماس به سه طريق خطي، ميلهاي و ديجيتال

ـ قابليت برقراري تماس مجدد

ـ پس از نصب برنامه از دايركتوري Crack فايل Crack رااجرا كرد و به سوالات جواب بلي بدهديد تا برنامه بصورت Register شده اجرا گردد.

Intertnet tweak 2000 :

اين برنامه كه سابقاً بنام Netmaster شناخته مي شد، برنامه ايست جهت مرتب كردن و شخصي سازي تنظيمات پنهاني اينترنت در ويندوزهاي 95 ، 98 ، 2000 و...، با اين برنامه ميتوان اينترنت اكسپلورر Outlook Express و Netscape را بصورت كاملاً دلخواه تنظيم نمود. از جمله بهبود سرعت تماس، قراردادن تصاوير پس زمينه در قسمت Toolbar ، مخفي ساختن بعضي از قسمتها براي كنترل بيشتر ، اضافه نمودن بعضي امكانات خاص و ...

علاوه بر اين بيش از صدها نكته و راهنمايي در قسمت tips وجود دارد كه ما را در استفاده بهتر از مرورگر خود ياري ميكنند.

Gozila 3.5 :

Gozila برنامه اي است بسيار كارآمد و پرطرفدار كه براي طبقه بندي و تنظيم نحوه دانلود شدن فايلها از اينترنت استفاده ميشود. با اين برنامه ميتوان فايل هايي را كه خوب دان لود نشده اند و يا با اشكال دان لود شده اند را بازيابي نمود. ميتوان فايلها را طبقه بندي و مرتب كرد تا در فرصتهاي بعدي از سايتهايي كه بهتر عكس العمل نشان ميدهند دان لود نمود. ميتوان لينكهايي را كه فايلهامورد علاقه ما مرتبط هستند به آساني از هر جستجوگري Drag نموده و به Gozila اضافه كرد. در يك نقطه ميتوان اندازه فايل و زمان لازم براي دان لود شدن و ديگر مشخصات آنرا در پنجره Gozila مشاهده نمود حتي ميتوان براي دان لود شدن و ديگر مشخصات آنرا در پنجره Gozila مشاهده نمود. حتي ميتوان موقعيتهاي متفاوتي براي يك فايل منفرد تعريف نمود و يا ميتوان به برنامه اجازه داد تا با جستجو در سايتهاي FTP بهترين و مناسبترين سايت را براي دانلود نمودن فايل مورد نظر انتخاب كند. با استفاده از امكانات جديد اين برنامه ميتوان تنظيمات را بصورتي انجام داد كه Gozila بصورت هوشمند بين سايتهاي قرينه جستجو كرد. و سايتي را كه كمترين سرعت براي انتقال فايل را لازم دارد پيدا نمايد. دان لود كردن كاملاً قابل برنامه ريزي بوده، و ميتوان آنرا ساعاتي كه ترافيك كمتري دارد تنظيم نمود با Manster update بصورت خودكار از به روز شدن اطلاعات برنامه هاي مورد علاقه خود آگاه ميشويم. با تنظيم پهناي باند دانلود ميتوانيم سرعت دانلود خود را بصورت گرافيكي مشاهده و تنظيم نمائيم . اين مورد در مواقعي سودمند است كه بخواهيم همزمان با دانلود به گردش خود در وب نيز ادامه دهيم.

Hyper terminal :

اين برنامه نسخه قويتر با قابليت هاي بيشتر نسبت به برنامه اي ست كه شركت ميكروسافت روي نسخه هاي جديد ويندوز خود قرار داده است. با استفاده از اين برنامه ميتوان به شبكه هايي كه از سيستم BBS استفاده ميكنند متصل شد بعد از وارد شدن به سيستم ميتوان با ساير كاربران گفتگوي متني نمود و يا فايل مبادله كرد. علاوه براين توسط اين برنامه ميتوان ارتباط در كامپيوتر با يكديگر را نيز برقرار نمود.

از ديگر امكانات Hyperterminal ، داشتن سيستم Telnet است براي استفاده از اين سيستم از منوي فايل بر روي قسمت Proprties رفته و كليك ميكنيم. در قسمت Connect و در بخش TCP/IP.con nective را انتخاب ميكنيم . سپس آدرس و پورت آن سرور خاص را وارد ميكنيم. حال برقراري ارتباط به صورت Telnet مقدور ميباشد.

امروزه از سيستم bbs كمتر استفاده مي شود و يا اصلا استفاده نمي شود.

Net 2 phone :

Net 2 phone يكي از بهترين و قويترين برنامه هاي ارتباط كامپيوتر از طريق اينترنت است. اين نسخه از برنامه قابليت تماس با تلفن همراه و كامپيوتر را نيز دارا ميباشد. از رطيق اين برنامه و داشتن كارت صوتي، بلندگو و ميكروفن به راحتي ميتوانيم باتمام كشورهاي دنيا ارتباط برقار كنيم. كافيست شماره محل موردنظر را وارد نموده و بر روي Call كليك كنيم تا تماس برقرار شود. اين برنامه نسبت به برنامه هاي مشابه خود از كيفيت بالاتري برخوردار است.

منبع: Persianblog.com