دانشنامه پژوهه بزرگترین بانک مقالات علوم انسانی و اسلامی

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان، سیستم هوشمند امتحانات

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سیستم هوشمند امتحانات در این حوزه علمیه گفت: نمرات طلاب پس از پنج روز از زمان امتحان در این سیستم هوشمند قابل رویت است.
No image
معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان، سیستم هوشمند امتحانات

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سیستم هوشمند امتحانات در این حوزه علمیه گفت: نمرات طلاب پس از پنج روز از زمان امتحان در این سیستم هوشمند قابل رویت است.

حجت‌الاسلام اکبر یزدی‌نیا پور،معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این معاونت در امتحانات پایان سال ومردادماه حوزه علمیه اصفهان پرداخت.

وی اظهار داشت: امتحانات پایان سال تحصیلی از چهارم تیر آغاز شد و تا بیست و چهارم تیر ماه ادامه داشت که در مجموع از 630عنوان درسی از طلاب پایه های یک تا ده امتحان گرفته شد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان از جمله ویژگی های امتحانات این دوره را صدور کارت رایانه‌ای بارکددار برای طلاب عنوان کرد وافزود: حضور وغیاب طلاب در امتحانات تیر ومرداد به وسیله رایانه انجام شد و نتیجه هر امتحان تقریبا پنج روز پس از هر امتحان در دستگاه هوشمند مرکز قابل رویت بود.

حجت الاسلام یزدی‌نیا پور با اشاره به برگزاری امتحانات در پنج حوزه اصفهان، زرین‌شهر، شهرضا، خوانسار ونایین اظهار داشت: به منظور بر طرف شدن مشکل ایاب وذهاب طلاب این پنج حوزه بر اساس نزدیکی برخی از مدارس به همدیگرانتخاب شد.

وی از جمله ویژگی های دیگر امتحانات تایستان امسال را تکثیر اوراق امتحانی به نام هر طلبه عنوان کرد وادامه داد: با وجود قرار گرفتن نمرات طلاب در دستگاه هوشمند مرکز، همه نمرات را به صورت یکجا در ابتدای مردادماه به مدارس تحت پوشش ابلاغ کردیم.

وی با اشاره به این که امتحانات ارتقایی حوزه علمیه اصفهان از سیزدهم مرداد آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد، اظهار داشت: نمرات طلاب شرکت کننده در این مرحله به صورت یکجا، پنجم شهریور ماه به مدارس ابلاغ می شود .

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان در خصوص رسیدگی به اعتراضات گفت : اعتراضات در دو مرحله انجام شد که در مرحله اول نمرات زیر دوازده، بلافاصله پس از تصحیح اول صورت گرفت، ولی اعتراض به نمرات بالای دوازده در مهر ماه رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام یزدی‌نیا پور برنامه ریزی در جهت ارتقای سطح علمی طلاب واساتید و نظم بخشی به برنامه‌های درسی حوزه‌های علمیه و طلاب را از جمله وظایف مهم این معاونت دانست و افزود: سال تحصیلی آینده برای طلاب پایه های یک تا شش از نهم شهریورآغاز می‌شود، ولی به دلیل وجود شرایط خاص ماه مبارک وبرنامه های تبلیغی طلاب، پایه های هفت تا ده برنامه درسی خود را پس از ماه رمضان آغاز می‌کنند.

    منبع: www.rasanewz.com

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

جدیدترین ها در این موضوع

چگونه خود را از گمراهی نگه داریم؟

چگونه خود را از گمراهی نگه داریم؟

انسان به طور طبیعی گرایش به کمال و امور کمالی دارد و لذا عشق به زیبایی‌ها و بیزاری از کاستی‌ها و زشتی‌ها در وجود انسان نهادینه شده است.
علم آموزی و تأمین رزق و روزی (پرسش و پاسخ؟)

علم آموزی و تأمین رزق و روزی (پرسش و پاسخ؟)

پرسش: بر اساس آموزه‌های وحیانی چگونه علم آموزی موجبات از بین رفتن فقر و تنگدستی را فراهم آورده و مستوجب تضمین رزق و روزی انسان می‌گردد؟ لطفاً به نحو اجمال پاسخ دهید.
بخل و آثار زیانبار آن

بخل و آثار زیانبار آن

برخی از رفتارهای اجتماعی بیانگر بینش و نگرش افراد است.
انسان از خاک تا افلاک

انسان از خاک تا افلاک

انسان موجودی مرکب است ولی آنچه هویت انسانی را معنا می‌بخشد، بخش معنوی و روحانی اوست که جایگاه خلافت الهی را به همین سبب کسب کرده است؛ زیرا خداوند پس از آنکه در کالبد خاکی انسان روح خویش را دمید و همه صفات خویش را در انسان با تعلیم اسمایی به ودیعت گذاشت، آنگاه بود که فرمان سجده را صادر کرد و از همه ما سوی الله خواست تا بر انسان سجده کنند.
بی احترامی به بهانه رفاقت!

بی احترامی به بهانه رفاقت!

با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است و برای ارائه حیات خویش نیاز به ارتباطات در جامعه دارد.

پر بازدیدترین ها

شخصیت روحی و اخلاقی پیامبر اسلام

شخصیت روحی و اخلاقی پیامبر اسلام

اسلام جدای از خصوصیات معنوی و نورانیت و اتصال به غیب و آن مراتب و درجاتی که امثال بنده از فهمیدن آنها هم حتی قاصر هستیم، از لحاظ شخصیت انسانی و بشری، یک انسان فوق‌‌العاده، طراز اول و بی‌نظیر است.
عالم مرگ از نگاه قرآن

عالم مرگ از نگاه قرآن

مرگ حالتی در موجودات است که از مقامی به مقام دیگر در می‌آیند.
الخیر فی ماوقع

الخیر فی ماوقع

برای خیلی‌ها این پرسش مطرح می‌شود که چرا ما هر گاه با مصیبت و گرفتاری مواجه می‌شویم، و نخستین تحلیل و توصیف ما از آن این است که در آن خیری بوده است؟
رابطه علم و عمل

رابطه علم و عمل

علم و دانش بشری زمانی برای جامعه و مردم سودمند و مفید است که با عمل و اجرا همراه گردد یعنی عالم به علم و دانسته‌های خود عمل کرده و آن را با اشتیاق به دیگران نیز بیاموزد.
Powered by TayaCMS